• log in
  • create an account

Rekrutacja na studia podyplomowe MBA dla firm w Krakowskiej Szkole Biznesu UEK 24/25Z

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Krakowska Szkoła Biznesu UEK to wyspecjalizowana jednostka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, założona w roku 1991.  Przedmiotem działalności Szkoły jest dydaktyka, obejmująca studia MBAstudia podyplomowe, wszelkiego rodzaju kursy, a także  działalność badawcza, konsultingowa i wydawnicza.

Kontakt:

Biuro Studiów Podyplomowych KSB UEK

tel. 12 293 55 61 - mgr Karolina Dąbek 

tel. 12 293 75 98 - lic. Alina Ławicka

tel. 12 293 75 96 - mgr Renata Wójcik

tel. 12 293 50 29 - mgr Anna Juszczyk

tel. 12 297 59 75 - lic. Tomasz Bem

e-mail: ksb@uek.krakow.pl

Kryteria przyjęć:

  • uczestnikami studiów mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
  • posiadać doświadczenie zawodowe (minimum 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym).

Etapy rekrutacji:

  • założenie konta na irk.uek.krakow.pl oraz uzupełnienie formularza osobowego na irk,
  • wpłata opłaty rekrutacyjnej - w tytule przelewu prosimy o wpisanie: Rekrutacja KSB UEK,
  • w przypadku delegowania pracownika przez zakład pracy oraz w przypadku prowadzenia własnej działalności gospodarczej należy uzupełnić kartę zgłoszenia (plik do pobrania), (bez karty zgłoszenia Uniwersytet nie będzie wystawiał faktur na firmę). Opłata rekrutacyjna może zostać wpłacona przez firmę wraz z opłatą za I semestr studiów,
  • rozmowa rekrutacyjna z kandydatami na studia. Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana jest przez Komisję Rekrutacyjną w KSB UEK w Krakowie. Jej głównym celem jest poznanie profilów zawodowych kandydatów, ich motywacji oraz celów, jakie chcą osiągnąć w przyszłości.

Po zamknięciu rekrutacji do wszystkich osób, które zapiszą się na studia wyślemy e-mail z informacją o wyniku rekrutacji oraz pozostałe informacje związane z uruchomieniem kierunku i harmonogramem opłat (lub listownie fakturę pro-forma na firmę).    

W przypadku nieuruchomienia danego kierunku studiów z powodu zbyt małej liczby zgłoszeń, opłata rekrutacyjna jest zwracana.

W uzasadnionych przypadkach, takich jak działanie siły wyższej, zagrożenie epidemiczne lub zmiany obowiązujących aktów prawnych czy wewnętrznych uregulowań Uczelni, kierownik jednostki może podjąć decyzję o zmianie organizacji studiów w trakcie ich trwania, w tym wprowadzenia zmian w planie studiów, harmonogramie zajęć, wydłużeniu okresu studiów lub przeprowadzeniu zajęć w formie zdalnej. Zmiany te mogą być konsultowane ze słuchaczami, przy czym ostateczną decyzję podejmuje kierownik jednostki.

 

 

Rekrutacja krok po kroku - INSTRUKCJA (KLIKNIJ)