Średnie ocen od których realizowane były przyjęcia na studia niestacjonarne drugiego stopnia na rok akademicki 2024/25
Administracja – 3,1
Audyt finansowy – 3,11
Analityka gospodarcza – 3,03
Bankowość i zarządzanie ryzykiem – 3,0
Doradztwo podatkowe – 3,45
Ekonomia – 3,22
Financial Analytics – 3,32
Finanse i rachunkowość – 3,46
Informatyka stosowana – 3,49
International business – 3,25
Marketing i komunikacja rynkowa – 3,0
Rachunkowość i controlling – 3,5
Zarządzanie – 3,24
Zarządzanie projektami – 3,07
Zarządzanie zasobami ludzkimi – 3,35
INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA NA STUDIA NIESTACJONARNE DRUGIEGO STOPNIA
1. POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW
Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty.
Składanie dokumentów:
21 września 2024 r. (sobota) w godzinach 9.00-14.00
23 września 2024 r. (poniedziałek) w godzinach 9.00-16.00
24 września 2024 r. (wtorek) w godzinach 9.00-16.00
Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
Pawilon C
Sale A, B, C, 052, 056, 057, 058, 059
Cudzoziemcy oraz osoby, które ukończyły studia pierwszego stopnia za granicą potwierdzają podjęcie studiów w sali 054.
UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba.
W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa
- swój dowód osobisty
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu)
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest na stronie studiuj.uek.krakow.pl
w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.
Wymagane dokumenty:
1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych - imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończone studia). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).
2) kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu,
3) zaświadczenie dokumentujące średnią ocen – w przypadku braku średniej w suplemencie.
WAŻNE!
Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu i suplementu do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.
W przypadku zagranicznego dyplomu, również legalizacja, tłumaczenie na język polski oraz potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania.
Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.
Niezłożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.
2. DOSTĘP DO SYSTEMU USOSweb
Każda osoba przyjęta na I rok studiów będzie miała założone w systemie USOSweb konto, z którego będzie korzystała przez cały okres studiów (http://usosweb.uek.krakow.pl). Informacje o sposobie logowania do systemu USOSweb kandydat otrzyma w momencie składania wymaganych dokumentów.
3. OPŁATA ZA ELEKTRONICZNĄ LEGITYMACJĘ STUDENCKĄ ORAZ CZESNE
Opłatę za wydanie legitymacji studenckiej (22 zł) oraz czesne należy wnieść w terminie
do 1 października 2024 r.
Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb w menu „płatności FK” w sekcji „DLA WSZYSTKICH”.
WAŻNE! Numer konta do wpłaty za legitymację studencką i czesne jest inny niż do wpłaty opłaty rekrutacyjnej.
UWAGA!
Absolwenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, którzy posiadają elektroniczną legitymację studencką nie wpłacają kwoty 22 zł, pod warunkiem, że ich dotychczasowe dane osobowe nie uległy zmianie i nie będą chcieli wyrabiać nowej legitymacji.
4.JĘZYK OBCY
Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języka obcego w systemie USOS. Przed rozpoczęciem zapisów na lektoraty należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego UEK: Home - Centrum Językowe UEK. Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji, niezaliczeniem semestru.
Na studiach niestacjonarnych II stopnia obowiązuje nauka jednego języka obcego przez dwa semestry w wymiarze 18 godz./semestr. Lektoraty dostępne są od poziomu B2.
Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce aktualności: https://drusi.uek.krakow.pl/dokumentacja/usosweb/rejestracje/pdf/instrukcja-rejestracji-zetonowej-v1_1.pdf
Uwaga! Na studiach niestacjonarnych II stopnia studenci nie mają możliwości wyboru terminu grupy językowej. Lektoraty dla poszczególnych kierunków mają określoną w porozumieniu z Działem Nauczania godzinę oraz dzień zajęć. Zapisując się na inny termin niż ten podany w tabeli na stronie CJ, student będzie miał kolizję z innymi zajęciami. Informacja o terminach lektoratów przeznaczonych dla poszczególnych kierunków znajduje się pod tym linkiem: Zapisy do grup językowych - Centrum Językowe UEK.
Termin rejestracji na lektoraty w systemie USOS
od 26 września 2024 r. godz. 12:00 do 06 października 2024 r. godz. 23:59
Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.
Uwaga: W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail
w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.
We wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów.
5. WNIOSKI O STYPENDIA
6. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ
Na Uczelni działa Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami, które udziela wsparcia studentom z niepełnosprawnościami. Jeśli posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności możesz skontaktować się z biurem: bon@uek.krakow.pl, telefony:122935120, 695608630, 881921211-(tylko SMS).
7. ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ
Zajęcia na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia rozpoczną się 18 października
2024 r. (piątek), a harmonogram zajęć będzie znany tydzień przed rozpoczęciem zajęć. Numer grupy studenckiej należy sprawdzić w programie USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Plan zajęć.
Zjazdy na studiach niestacjonarnych odbywają się w weekendy, od piątku do niedzieli. W piątki harmonogramy układane są od godziny 15.45 do godziny 21.00, natomiast w soboty i niedziele od godziny 8.00 do 21.00.
ZASADY KWALIFIKACJI
O przyjęciu na studia niestacjonarne drugiego stopnia decyduje średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją Uczelnię.
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia, mogą kandydować na nieograniczoną liczbę kierunków, przy czym kandydat może być przyjęty wyłącznie na jeden kierunek.
Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia, dostępne są pod adresem www.uek.krakow.pl w zakładce Kandydaci – Rekrutacja.
REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW
Rejestracja kandydatów trwa od 3 czerwca do 15 września 2024 r.
OPŁATA REKRUTACYJNA
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.
OPŁATY ZA STUDIA
Opłata za pierwszy semestr studiów wnoszona jest jednorazowo. Od drugiego semestru opłata może być wnoszona w ratach.
W roku akademickim 2024/25 opłata za jeden semestr studiów wynosi 3500 zł na wszystkich kierunkach z wyjątkiem kierunku Audyt finansowy. Na tym kierunku opłata za jeden semestr studiów wynosi 6000 zł. Opłata semestralna za studia realizowane w języku angielskim wynosi 5800 zł.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 20 września 2024 r.
POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia niestacjonarne drugiego stopnia zobowiązane będą do dostarczenia w terminie 21, 23 i 24 września 2024 r. (sobota, poniedziałek, wtorek) wymaganych dokumentów.