• log in
  • create an account

Recruitment for postgraduate studies at the Krakow School of Business KUE 24/25W

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Analiza marketingowa w wykorzystaniem datamining

Details
Code PK-PAM-KR
Organizational unit Krakowska Szkoła Biznesu
Form of studies Part-time studies
Level of education After diploma
Educational profile academic
Duration 2 semester
Required document
  • Diploma
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (24.02.2024 00:00 – 16.09.2024 15:20)

Dlaczego warto wybrać kierunek Analiza Marketingowa z wykorzystaniem Data Mining?

  • poznasz podstawowe obszary analityczne dotyczące m.in.: marketingu relacyjnego, CRM, badań rynkowych oraz koncepcji inżynierii marketingowej,
  • nauczysz się tworzyć i zarządzać bazami danych,
  • dowiesz się, jak mierzyć i przygotowywać dane do analizy,
  • poszerzysz wiedzę na temat klasycznych metod analizy danych (m.in.:  modele regresyjne i strukturalne raz analiza skupień),
  • dowiesz się więcej o narzędziach eksploracji danych (Data Mining), takich jak: drzewa klasyfikacyjne i regresyjne, sieci neuronowe, reguły asocjacyjne (analiza koszykowa).
  • Zajęcia analityczne będą odbywać się z wykorzystaniem programu STATISTICA.

Cel kierunku:

Zdobędziesz wszechstronną i aktualną wiedzę w zakresie analizy danych marketingowych.

Profil uczestnika:

Ten kierunek studiów jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

  • pracownikiem działów marketingowych lub pracownikiem zajmującym się badaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie,
  • pracownikiem działów analitycznych lub badawczych w jednej z branż: FMCG, bankowej, telekomunikacyjnej, sieci handlowych,
  • specjalistą ds. CRM i marketingu bezpośredniego,
  • pracownikiem firmy badawczej,
  • zainteresowany analizą danych i budową modeli predykcyjnych,
  • odpowiedzialny za utrzymanie klienta i budowę modeli lojalnościowych.

Więcej informacji o kierunku znadziesz TUTAJ