• log in
  • create an account

Recruitment for postgraduate studies at the Krakow School of Business KUE 24/25W

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji

Details
Code PK-PR
Organizational unit Krakowska Szkoła Biznesu
Form of studies Part-time studies
Level of education After diploma
Language(s) of instruction Polish
Duration 2 semester
Required document
  • Diploma
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (24.02.2024 00:00 – 16.09.2024 15:20)

Dlaczego warto wybrać kierunek Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji?

  • zdobędziesz niezbędne informacje dotyczące reklamy i jej oddziaływania,
  • poznasz aspekty prawne związane z reklamą, m.in. źródła prawa, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, dobra osobiste, umowy, konsekwencje związane z nieuczciwą reklamą,
  • dowiesz się, jakie są aspekty prawne zarządzania przedsiębiorstwem,
  • poznasz od strony prawnej: badania konsumenckie oraz strategie komunikacji rynkowej i strategie ochrony marki i innych komunikatów wizualnych,
  • dowiesz się, jakie są strategie ochrony praw własności intelektualnej,
  • poszerzysz wiadomości na temat komercjalizacji wiedzy i transferu technologii,
  • dowiesz się, czym jest przewrót kognitywny i jakie ma znaczenie dla ekonomii i prawa,
  • poznasz najważniejsze aspekty neuromarketingu,
  • poszerzysz wiedzę dotyczącą etyki w reklamie,
  • zdobędziesz najnowszą wiedzę na temat technologii informacyjnej w reklamie,
  • poznasz aspekty prawne postępowanie przed UP RP z elementami k.p.a.,
  • nauczysz się podstaw prawa cywilnego,
  • będziesz czerpać z wiedzy i doświadczenia  najlepszych praktyków i wykładowców z Wydziału Finansów UEK i Wydziału Zarządzania UEK.

Cel studiów:

Poszerzysz wiedzę z obszarów takich jak prawo reklamy i marketingu oraz zdobędziesz wiadomości na temat neuromarketingu.

Profil uczestnika:

Kierunek studiów Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji jest dla Ciebie, jeżeli:

  • jesteś menedżerem lub pracownikiem agencji reklamowej,
  • pracujesz w domie mediowym lub firmie prowadzącej własną działalność reklamową i marketingową,
  • planujesz rozpocząć karierę w zawodzie związanym z reklamą.

Więcej informacji o kierunku znajdziesz TUTAJ