Rekrutacja na studia stacjonarne drugiego stopnia

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Strategiczne doradztwo organizacyjne - stacjonarne, 2 stopień

Details
Code ZZ-DO-S2
Organizational unit Institute of Management
Field of studies Strategiczne doradztwo organizacyjne
Form of studies Full-time study
Level of education Second level
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Duration four semesters
Recruitment committee address studiainfo@uek.krakow.pl
Office opening hours 9.00-14.00
WWW address https://uek.krakow.pl
Required document
  • Higher education
  Ask a question
Phase 1 (02.06.2025 09:00 – 13.07.2025 23:59)

Active phases in other registrations:
  • Admission for "foreigners - to full-time second cycle (Master’s) programme
    Phase 1 (02.06.2025 09:00 – 13.07.2025 23:59)
 
Kierunek:
Strategiczne doradztwo organizacyjne

Szczegółowy opis kierunku, jak również profil oraz sylwetka absolwenta zamieszczone są pod adresem: https://studiuj.uek.krakow.pl/forma-studiow/strategiczne-doradztwo-organizacyjne-2-stopien/


 

ZASADY KWALIFIKACJI 


■ Podstawą przyjęcia na kierunek Strategiczne doradztwo organizacyjne jest średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

 
■ Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię.
Dokument potwierdzający średnią ocen należy zamieścić na koncie kandydata w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów.
  
■ Kandydaci mogą zgłosić obok wybranego (podstawowego) kierunku, dodatkowo dwa alternatywne kierunki studiów, przy czym zobowiązani są uporządkować te kierunki według indywidualnych priorytetów. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków będzie uwzględniana w postępowaniu kwalifikacyjnym (wypełnianiu limitów przyjęć na poszczególne kierunki studiów).
 
■ Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.
 

TERMINARZ REKRUTACJI

Rejestracja kandydatów: od 2 czerwca do 13 lipca 2025 r.
Ogłoszenie wyników rekrutacji: 23 lipca 2025 r.
Potwierdzanie podjęcia studiów: 24-25 lipca lub 22-23 września 2025 r.
 

OPŁATA REKRUTACYJNA

 
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2025/26 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek.
Istnieje możliwość dokonania opłaty za pośrednictwem systemu Przelewy24. Zapewnia on możliwość potwierdzenia dokonania wpłaty w krótszym terminie niż przelew tradycyjny. Odnośnik do szybkich płatności znajduje się w zakładce Płatności, pod tabelą z naliczonymi opłatami.
W tytule przelewu proszę podać swoje imię i nazwisko.
Szczegółowe informacje dotyczące opłaty rekrutacyjnej znajdują się na stronie internetowej uczelni studiuj.uek.krakow.pl 
 

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 23 lipca 2025 r.

POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane są do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminach: od 24 do 25 lipca 2025 r. lub od 22 do 23 września 2025 r.:

1. Wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w zgłoszeniach rekrutacyjnych - Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).

2. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu. W przypadku braku dyplomu, zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra.

W przypadku zagranicznego dyplomu, również tłumaczenie na język polski oraz potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania.

3. Kserokopia zaświadczenia potwierdzającego średnią ocen – oryginał do wglądu – jeżeli średnia nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię.

WAŻNE! Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca od daty obrony zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.

UWAGA!

W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa
- swój dowód osobisty
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu)
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych - Dokumenty i dalsze kroki oraz na stronie internetowej uczelni studiuj.uek.krakow.pl w zakładce Dokumenty do pobrania.
 

PRZYDATNE LINKI

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia znajdziesz na naszej stronie internetowej studiuj.uek.krakow.pl