• log in
  • create an account

Rekrutacja na studia niestacjonarne drugiego stopnia

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

I ETAP - REKRUTACJA ELEKTRONICZNA W SYSTEMIE IRK  
3 czerwca – 15 września 2024 r.
 

ZAKLADANIE KONTA I UZUPEŁNIANIE WYMAGANYCH INFORMACJI

Aby założyć konto kliknij opcję ‘Utwórz konto’ (w prawym górnym rogu strony). Przeczytaj i zaakceptuj klauzulę informacyjną oraz podaj adres email i hasło do logowania.

WAŻNE! Podaj aktualny adres email – po założeniu konta otrzymasz na maila link aktywacyjny – po jego kliknięciu zostaniesz przekierowany do strony IRK, na której zalogujesz się podanym mailem i utworzonym hasłem.

Po zalogowaniu na główną stronę konta, otwórz zakładkę ‘Formularze osobowe’ (nad miejscem na zdjęcie). Następnie wybierz interesującą Cię rekrutację klikając w ‘Wybierz rekrutację’ (po prawej stronie), a zostaniesz przekierowany do zakładek, które należy uzupełnić:

Podstawowe dane osobowe
Wpisz swoje dane osobowe (nazwisko, imię/imiona), pesel, miejsce urodzenia, obywatelstwo. Wpisane dane muszą być zgodne z Twoim dowodem osobistym.

Adres i dane kontaktowe
Podaj numer telefonu (będziemy się z Tobą kontaktować tylko w sprawach ważnych), adres zamieszkania oraz adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres zamieszkania).

Zdjęcie
Wgraj swoje zdjęcie (zgodnie z wymaganiami do dowodu osobistego). Szczegółowe wytyczne znajdziesz w zakładce na dole strony. Fotografia wgrana do IRK będzie później wykorzystana do legitymacji studenckiej.

Każde zdjęcie musi być zaakceptowane przez Administratora. Administrator zobaczy je w systemie dopiero, kiedy zapiszesz się na dany kierunek studiów.

Wykształcenie

Wykształcenie średnie
Wybierz tylko kraj ukończonej szkoły średniej.
 
Wykształcenie wyższe
Wybierz opcję "Dodaj dokument" - następnie otworzy się strona, gdzie musisz wpisać dane dotyczące Twojego dyplomu.
 
Kandydaci, którzy nie posiadają jeszcze dyplomu, ale ukończyli już studia, muszą wpisać: Rodzaj dokumentu, Rok uzyskania dokumentu oraz Kraj wydania. Niezwłocznie po otrzymaniu dyplomu należy uzupełnić pozostałe dane.
 
Po zapisaniu danych pojawi się ikona ‘Edytuj wyniki egzaminów’ (po prawej stronie), gdzie należy wpisać średnią arytmetyczną wszystkich ocen końcowych (bez obrony pracy).
Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię.

Dodatkowe dane osobowe

Wpisz dane dotyczące posiadanego dokumentu tożsamości, np. dowodu osobistego lub paszportu.

     WYBÓR KIERUNKU

Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych informacji wybierz interesujące Cię kierunki studiów. Możesz wybrać nieograniczoną liczbę kierunków,  ale będziesz przyjęty tylko na jeden z nich.
Ustal priorytety – na pierwszym miejscu wybierz kierunek najważniejszy, a następnie wybierz kierunki alternatywne. W tym celu kliknij w kafelek ‘Oferta’ (u góry po prawej stronie) - zostaniesz przekierowany na stronę z dostępnymi kierunkami w danej rekrutacji. Wybierz kierunek kliknięciem, a następnie po prawej stronie pojawi się zielony kafelek ‘Zapisz się’. Klikając go zostaniesz poproszony o wybranie dokumentu, na podstawie którego chcesz aplikować - wybierz dyplom, którego dane wpisałeś do systemu.
W przypadku posiadania kilku dyplomów, wybierz ten gdzie jest najkorzystniejsza średnia ocen z toku studiów.

Wybrane przez Ciebie kierunki studiów pojawią się na Twoim koncie, w zakładce ‘Zgłoszenia rekrutacyjne’Znajdziesz tu również przycisk ‘Ustal priorytety’, gdzie w terminie do 15 września 2024 r. możesz zmienić kolejność wpisanych kierunków. Po tym terminie nie będzie to już możliwe! W tym miejscu będą zamieszczone też wyniki rekrutacji oraz dokumenty do pobrania, potrzebne do wpisu na studia (np. ankieta osobowa). 

OPŁATA REKRUTACYJNA

Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł za każdy kierunek studiów. Jeżeli wybrałeś jeden kierunek to wpłacasz 85 zł, jeżeli dwa to 170 zł, a jeżeli trzy to 255 zł. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, który znajdziesz na swoim koncie w IRK, w zakładce ‘Płatności’. Pamiętaj, aby w tytule przelewu wpisać swoje imię i nazwisko!

Jeżeli opłata została dokonana w terminie zgodnym z terminarzem rekrutacji, a nie będzie widoczna w systemie IRK, w terminie do 3 dni roboczych od dnia wpłaty, należy skontaktować się z Działem Nauczania: studiainfo@uek.krakow.pl

WYNIKI REKRUTACJI - 20 września 2024 r.

Wyniki rekrutacji publikowane są na kontach kandydatów w IRK w zakładce ‘Zgłoszenia rekrutacyjne’. W tabeli z kierunkiem/ami będzie wyświetlona informacja:

Zakwalifikowany – oznacza, że zostałeś zakwalifikowany do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w tym polu pojawi się określenie przyjęty.
Niezakwalifikowany – oznacza, że nie zostałeś zakwalifikowany do przyjęcia na studia.

W zakładce ‘Aktualności’ (u góry strony), w dniu ogłoszenia wyników, znajdziesz informacje dotyczące składania dokumentów dla osób zakwalifikowanych do przyjęcia oraz informacje dla osób niezakwalifikowanych. Należy zapoznać się z tymi informacjami przed złożeniem dokumentów na studia.

 

II ETAP REKRUTACJI – POTWIERDZENIE PODJĘCIA STUDIÓW  
21, 23, 24 września 2024 r. 

Jeżeli zostałeś zakwalifikowany i chcesz podjąć studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, musisz złożyć komplet wymaganych dokumentów:

  • Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wraz z kserokopią suplementu (oryginał do wglądu – UWAGA, odpis nie jest kserokopią!).
    W przypadku braku dyplomu, zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra wraz z nadanym numerem dyplomu.
  • Kserokopia zaświadczenia potwierdzającego średnią ocen - w przypadku braku średniej na suplemencie do dyplomu.
  • Ankieta osobowa wydrukowana z konta IRK z nadrukowanym zdjęciem (wgranym wcześniej do IRK).

Pamiętaj, aby wraz z kompletem dokumentów zabrać swój dowód osobisty lub paszport, w celu potwierdzenia tożsamości (dokument musi zgadzać się z tym, którego dane wpisałeś do systemu IRK)!

Po przybyciu na Uczelnie w wyznaczonym terminie, otrzymasz specjalną teczkę. Wypełnij tył teczki, włóż do niej przygotowany komplet dokumentów i udaj się do odpowiedniej sali, aby je złożyć.  Jeżeli nie możesz dostarczyć dokumentów osobiście, wyznacz pełnomocnika, który dostarczy je za Ciebie. Pełnomocnik powinien posiadać ze sobą komplet Twoich dokumentów, kopię Twojego dowodu osobistego i swój dowód osobisty (oba dokumenty tylko do wglądu) oraz druk pełnomocnictwa z konta IRK.

Po złożeniu dokumentów otrzymasz do podpisania wpis na listę studentów i dostęp do uczelnianego konta USOS oraz maila.

Ewentualne pytania dotyczące rekrutacji na studia prosimy kierować na adres: studiainfo@uek.krakow.pl

 

ŻYCZYMY POWODZENIA!