Administracja - niestacjonarne, 1 stopień
W mocy od: 10 czerwca 2020
Zasady kwalifikacji
Zasady kwalifikacji
■ Studia niestacjonarne pierwszego stopnia na kierunku Administracja trwają 3 lata i kończą się uzyskaniem tytułu licencjata.
■ Przyjęcie na studia odbywa się na podstawie wyników egzaminu maturalnego z dwóch przedmiotów:
1. przedmiot pierwszy: nowożytny język obcy,
2. przedmiot drugi (do wyboru): chemia, filozofia, fizyka, geografia, historia, informatyka, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.
■ Punkty ze świadectwa dojrzałości (matury) przeliczane są przez Uczelnianą Komisję Rekrutacyjną i decydują o dopuszczeniu kandydata do dalszej kwalifikacji. W tym celu kandydat musi skontaktować się z Działem Nauczania lub sprawdzić na stronie internetowej uczelni jak może przeliczyć swoje punkty.
Terminarz rekrutacji
Rejestracja kandydatów: od 3 czerwca do 6 września 2024 r.
Ogłoszenie wyników rekrutacji: 12 września 2024 r.
Potwierdzanie podjęcia studiów: od 13, 14, 16 września 2024 r.
Przydatne linki
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia znajdziesz na naszej stronie internetowej studiuj.uek.krakow.pl