• log in
  • create an account

Admission for "foreigners - candidates from outside KUE" to full-time second cycle (Master’s) programme based on Grade Point Average (GPA)/average grades

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

News

Registration

Aktualności

| Edyta Janicka

Zasady kwalifikacji

Podstawą przyjęcia na studia jest średnia arytmetyczna ocen uzyskana przez kandydata w trakcie studiów:
a) w przypadku kandydatów, którzy są na ostatnim semestrze studiów (przed obroną pracy dyplomowej), brana jest średnia z toku studiów z wyłączeniem ocen uzyskanych w ostatnim semestrze. Podczas rejestracji należy podać średnią obliczoną przez dziekanat swojej uczelni.
W tym celu należy uzyskać ze swojego dziekanatu zaświadczenie dokumentujące średnią ocen a następnie wczytać zaświadczenie do systemu IRK, zakładka Wykształcenie - zapisz i dodaj dokument.
b) w przypadku kandydatów, którzy są po obronie pracy dyplomowej, brana jest pod uwagę średnia z całego toku studiów. Podczas rejestracji należy wpisać średnią ocen widoczną w suplemencie do dyplomu lub na zaświadczeniu potwierdzającym ukończenie studiów. Skan suplementu lub zaświadczenia o średniej ocen proszę wgrać do systemu IRK, zakładka Wykształcenie - zapisz i dodaj dokument.
Uwaga!
Tylko kandydaci, którzy zamieszczą zaświadczenie dokumentujące średnią ocen w IRK będą brani pod uwagę podczas rekrutacji na studia.

Osoby, które ukończyły studia poza granicami Polski mogą ubiegać się o przyjęcie pod warunkiem, że posiadają poddany legalizacji lub opatrzony apostille dyplom uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany. W tym celu należy przed przystąpieniem do rekrutacji przesłać do Działu Nauczania: kopię dyplomu i suplementu, czyli transkryptu ocen, który zawiera informacje o zaliczonych przez kandydata przedmiotach oraz uzyskanych ocenach. Dokumenty te powinny być przetłumaczone na język polski.

Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.

Rejestracja w Internetowej Rekrutacji Kandydatów
Rejestracja kandydatów trwa od 1 stycznia do 25 lutego 2024 r.

Opłata rekrutacyjna
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2023/24 opłata wynosi 85 zł. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji.
Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce Płatności po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać: Imię i nazwisko.

Dodatkowe dane do wpłaty:
SWIFT: ALBPPLPW, Alior Bank S.A., ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa

Termin i miejsce ogłoszenia wyników
Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone w dniu 28 lutego 2024 r. na kontach kandydatów w Internetowej Rekrutacji Kandydatów.

Potwierdzanie podjęcia studiów
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane będą do dostarczenia wymaganych dokumentów: 29 lutego, 1, 4, 5 marca 2024 r. 

Wymagane dokumenty:
1.wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy wprowadzić poprawny numer dyplomu oraz datę wydania dokumentu
)
2.kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu. Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. Wciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.
3. dokument potwierdzajacy znajomość języka polskiego,
4. kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (paszportu) – oryginał do wglądu,
5. oświadczenie o obywatelstwie (formularz jest do pobrania na stronie internetowej uczelni),
6. aktualna wiza lub karta pobytu - kopia i oryginał do wglądu,
7. ubezpieczenie - kopia i oryginał do wglądu.