Recruitment for postgraduate studies at the Department of Financial Accounting at Cracow University of Economics.

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Rachunkowość budżetowa w jednostkach samorządu terytorialnego

Details
Code EFR-RB-KR
Organizational unit Katedra Rachunkowości Finansowej
Form of studies Part-time studies
Level of education After diploma
Duration 2 semester
Required document
  • Diploma
  Ask a question
Phase 1 (16.06.2025 11:05 – 30.09.2025 23:59)

Studia podyplomowe „Rachunkowość budżetowa w jednostkach samorządu terytorialnego” są realizowane przy Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Są adresowane głównie do osób pracujących w działach finansowo – księgowych jednostek samorządu terytorialnego, ich jednostek budżetowych i zakładów budżetowych.  Studia są dedykowane również osobom, które w przyszłości chcą pracować w takich działach. Mogą być również atrakcyjne dla absolwentów wydziałów ekonomicznych i  prawa.

Celem studiów jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności i narzędzi finansowo – księgowych niezbędnych do prowadzenia rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego, ich jednostkach budżetowych i zakładach budżetowych.

 

Studia realizowane są we współpracy z Firmą Centrum Wspierania Administracji Sp. z o. o. Każdy uczestnik studiów w ramach zajęć prowadzonych przez pracowników Firmy otrzymuje certyfikat. Od momentu powstania Firma przeprowadziła kilkadziesiąt tysięcy osobo szkoleń praktycznie z każdego tematu dotyczącego Administracji Publicznej. Jest Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym największych dostawców systemów IT dla sektora publicznego w Polsce. 

 

Rekrutacja: 

Kryteria przyjęć:

  • uczestnikami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich,
  • o przyjęciu decyduje kolejność składania dokumentów,
  • uruchomienie kierunku uzależnione jest od liczby zgłoszeń.

 

Etapy rekrutacji:

  • założenie konta na irk.uek.krakow.pl oraz uzupełnienie formularza osobowego na irk,
  • wpłata opłaty rekrutacyjnej w wysokości 100 zł - w tytule przelewu prosimy o wpisanie: „Studia podyplomowe. Rachunkowość budżetowa w jednostkach samorządu terytorialnego”,
  • w przypadku delegowania pracownika przez zakład pracy oraz w przypadku prowadzenia własnej działalności gospodarczej należy uzupełnić kartę zgłoszenia (plik do pobrania), (bez karty zgłoszenia Uniwersytet nie będzie wystawiał faktur na firmę). Opłata rekrutacyjna może zostać wpłacona przez firmę wraz z opłatą za I semestr studiów.

Po zamknięciu rekrutacji do wszystkich osób, które zapiszą się na studia wysłana zostanie informacja o uruchomieniu kierunku oraz pozostałe informacje, w tym harmonogramem zajęć.

W przypadku nieuruchomienia danego kierunku studiów z powodu zbyt małej liczby zgłoszeń, opłata rekrutacyjna jest zwracana.

 

Dni i godziny zajęć: 

Zajęcia odbywają się w trybie zaocznym, w Uniwersytecie Ekonomicznym :

  • w soboty w godzinach od 8.45 do 18.10.
  • w niedziele w godzinach od 8.45 do 15.10.

W uzasadnionych przypadkach, takich jak działanie siły wyższej, zagrożenie epidemiczne lub zmiany obowiązujących aktów prawnych czy wewnętrznych uregulowań Uczelni, kierownik jednostki może podjąć decyzję o zmianie organizacji studiów w trakcie ich trwania, w tym wprowadzenia zmian w planie studiów, harmonogramie zajęć, wydłużeniu okresu studiów lub przeprowadzeniu zajęć w formie zdalnej. Zmiany te mogą być konsultowane ze słuchaczami, przy czym ostateczną decyzję podejmuje kierownik jednostki.

 

Wysokość czesnego za studia podyplomowe: 

Czesne za studia - 4 800 zł (płatne przelewem na konto bankowe UEK) 

  • istnieje możliwość zapłaty w ratach,
  • od powyższych kwot udzielony może zostać rabat na warunkach określonych w "Regulaminie odpłatności związanych z procesem kształcenia na studiach podyplomowych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie"
  • istnieje możliwość wystawienia faktur VAT. W przypadku: 
    • płatności indywidualnych z konta uczestnika studiów podyplomowych – faktura wystawiana jest na żądanie słuchacza studiów podyplomowych w okresie 3 miesięcy od wpływu płatności na konto Uczelni,
    • płatności dokonywanych przez pracodawcę – faktura wystawiana jest na dane pracodawcy w okresie do 7 dni roboczych od wpływu płatności na konto Uczelni.

Uprzejmie informujemy, iż nie ma możliwości wystawienia faktury na dane pracodawcy w sytuacji, gdy płatność dokonywana jest przez słuchacza z konta indywidualnego. W kwestiach dotyczących płatności ratalnych, rabatów, harmonogramów płatności oraz faktur prosimy o kontakt z opiekunem ds. organizacyjnych kierunku.

 

 

Kontakt:

dr Katarzyna Maj-Serwatka
tel: 608 311 299
e-mail:  majk@uek.krakow.pl

 

Strona internetowa kierunku: https://if.uek.krakow.pl/studia-podyplomowe/rachunkowosc-budzetowa-w-jednostkach-samorzadu-terytorialnego/