• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia niestacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Aktualności

Rekrutacja

Aktualności

| Magdalena Skowiniak-Jałocha

Liczba punktów od których realizowane były przyjęcia na studia niestacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie na rok akademicki 2024/25

Administracja – 62,8
Ekonomia – 72
Finanse i rachunkowość – 70,2
Data science w naukach społecznych - 69,6
Informatyka stosowana – 72
Innowacje w biznesie – 63
International business – 78,6
Logistyka międzynarodowa – 102,4
Marketing i komunikacja rynkowa – 118,2
Prawo – 72,6
Rachunkowość i controlling – 72,6
Stosunki międzynarodowe – 73,2
Strategie rozwoju biznesu - 64,2
Transport i spedycja – 69
Turystyka i rekreacja – 61,2
Zarządzanie – 70,8
Zarządzanie i inżynieria produkcji – 69
Zarządzanie projektami – 61,2
Zarządzanie zasobami ludzkimi – 60

 

INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA NA STUDIA NIESTACJONARNE I STOPNIA ORAZ JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE

1.     POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty.

 

Składanie dokumentów:
13 września 2024 r. (piątek) w godzinach 9.00-16.00
14 września 2024 r. (sobota) w godzinach 9.00-14.00
16 września 2024 r. (poniedziałek) w godzinach 9.00-16.00
 
Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
Pawilon C
Sale A, B, C, 052, 056, 057, 058, 059

Dokumenty będą przyjmowane w w/w salach, bez względu na kierunek studiów, nie ma również konieczności umawiania się na konkretną godzinę.

Osoby, które zdawały maturę międzynarodową lub ukończyły szkołę średnią za granicą potwierdzają podjęcie studiów w sali 054.

UWAGA!
1) W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa
- swój dowód osobisty
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu)
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
2) Jeżeli kandydat jest osobą niepełnoletnią wymagane jest oświadczenie przedstawiciela ustawowego o wyrażeniu zgody na udział w rekrutacji oraz podjęcie studiów.

Druk pełnomocnictwa oraz oświadczenie zamieszczone są na stronie studiuj.uek.krakow.pl w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.

 

Wymagane dokumenty:
1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych - imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończona szkoła średnia). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK)
2) kserokopia świadectwa dojrzałości – oryginał do wglądu
3) kserokopia dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (oryginał do wglądu) – dotyczy tylko kandydatów – absolwentów techników, którzy jeden z przedmiotów maturalnych zastępują wynikami z egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie.
 
Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.

Niezłożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.

 

2.     SPOTKANIE INFORMACYJNE

28 września 2024 r. odbędzie się spotkanie informacyjne dla studentów przyjętych na I rok studiów. Dokładne informacje dotyczące godziny i miejsca spotkania zostaną przesłane na adresy mailowe w domenie UEK, w terminie późniejszym.

 

3.     ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ

Zajęcia na studiach niestacjonarnych I stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich  rozpoczną się  4 października 2024 r.

Numer grupy studenckiej należy sprawdzić w programie USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Plan zajęć, na tydzień przed rozpoczęciem zajęć. Zjazdy na studiach niestacjonarnych odbywają się w weekendy, od piątku do niedzieli. W piątki harmonogramy układane są od godziny 15.45 do godziny 21.00, natomiast w soboty i niedziele od godziny 8.00 do 21.00.

 

4.     NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ

Na Uczelni działa Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami, które udziela wsparcia studentom z niepełnosprawnościami. Jeśli posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności możesz  skontaktować się z biurem: bon@uek.krakow.pl, telefony:122935120, 695608630, 881921211-(tylko SMS).

 

5. FORMALNOŚCI W SYSTEMIE  USOSweb
5.1. DOSTĘP DO SYSTEMU USOSweb
Każda osoba przyjęta na I rok studiów będzie miała założone w systemie USOSweb konto, z którego będzie korzystała przez cały okres studiów (http://usosweb.uek.krakow.pl). Informacje o sposobie logowania do systemu USOSweb kandydat otrzyma w momencie składania wymaganych dokumentów.
 
5.2. OPŁATA ZA ELEKTRONICZNĄ LEGITYMACJĘ STUDENCKĄ ORAZ CZESNE
Opłatę za wydanie legitymacji studenckiej (22 zł) należy wnieść w terminie do 22 września 2024 r. , a czesne do 1 października 2024 r. Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb w menu „płatności FK” w sekcji „DLA WSZYSTKICH”.
WAŻNE!  Numer konta do wpłaty za legitymację studencką i czesne jest inny niż do wpłaty opłaty rekrutacyjnej.
 
5.3. JĘZYK OBCY
Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języka obcego w systemie USOSweb. Przed rozpoczęciem zapisów na lektoraty należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego UEK: Home - Centrum Językowe UEK. Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji, niezaliczeniem semestru.
 
Na studiach niestacjonarnych I stopnia obowiązuje nauka jednego języka  obcego przez cztery semestry w wymiarze 30 godz./semestr. Lektoraty dostępne są od poziomu B1.
Na studiach jednolitych magisterskich obowiązuje nauka jednego języka przez sześć semestrów, 20 godz./semestr.

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce aktualności: https://drusi.uek.krakow.pl/dokumentacja/usosweb/rejestracje/pdf/instrukcja-rejestracji-zetonowej-v1_1.pdf

Uwaga Na studiach niestacjonarnych I stopnia studenci nie mają możliwości wyboru terminu grupy językowej. Lektoraty dla poszczególnych kierunków mają określoną w porozumieniu z Działem Nauczania godzinę oraz dzień zajęć. Zapisując się na inny termin niż ten podany na stronie CJ, student będzie miał kolizję z innymi zajęciami. Informacja o terminach lektoratów przeznaczonych dla poszczególnych kierunków znajduje się pod tym linkiem: Zapisy do grup językowych - Centrum Językowe UEK

Termin rejestracji na lektoraty w systemie USOS

od 18 września 2024 r. godz. 12:00 do 22 września 2024 r. godz. 23:59

Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.

Uwaga: W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl. We wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów.

 

5.4. WNIOSKI O STYPENDIA
Informacje dotyczące terminu i sposobu wnioskowania o stypendia i zapomogi na rok akademicki 2024/25 dostępna jest pod linkiem https://bip.uek.krakow.pl/zarzadzenie/3443/zarzadzenie-nr-r-0211-27-2024 oraz w systemie USOSweb „Aktualności”.
 
6. SZKOLENIE BHK
Studenci studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich na pierwszym roku obowiązkowo  odbywają szkolenie w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia. Szkolenie będzie dostępne na platformie Moodle od 1 października 2024 r. do końca zimowej sesji poprawkowej. Szczegółowe informacje zostaną umieszczone na stronie USOSweb w zakładce Aktualności.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZASADY KWALIFIKACJI 

Przyjęcie na studia niestacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie odbywa się na podstawie wyników egzaminu maturalnego z dwóch przedmiotów: nowożytnego języka obcego oraz do wyboru z: chemii, filozofii, fizyki, geografii, historii, informatyki, języka polskiego, matematyki lub wiedzy o społeczeństwie.

Wyjątek stanowi kierunek Prawo, na który przyjęcie odbywać się będzie na podstawie wyników egzaminu maturalnego z następujących dwóch przedmiotów: języka polskiego oraz do wyboru z: historii, języka obcego, matematyki lub wiedzy o społeczeństwie.

W przypadku absolwentów techników, posiadających świadectwo dojrzałości i legitymujących się dyplomem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe w zawodzie nauczanym na poziomie technika lub dyplomem zawodowym w zawodzie nauczanym na poziomie technika, można uwzględnić średnią arytmetyczną wyników z części pisemnej i części praktycznej na dyplomie (w miejsce mniej korzystnego wyniku maturalnego z przedmiotu do wyboru lub braku wyniku maturalnego z przedmiotu do wyboru). Wynik ten traktowany jest jako poziom rozszerzony.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia, mogą kandydować na nieograniczoną liczbę kierunków, przy czym kandydat może być przyjęty wyłącznie na jeden kierunek. Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia, dostępne są pod adresem www.uek.krakow.pl w zakładce Kandydaci – Rekrutacja.

REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW 


Rejestracja kandydatów trwa od czerwca do 6 września 2024 r.
 

OPŁATA REKRUTACYJNA


Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji.
Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.

OPŁATY ZA STUDIA


Opłata za pierwszy semestr studiów wnoszona jest jednorazowo. Od drugiego semestru opłata może być wnoszona w ratach.
W roku akademickim 2024/25 opłata za jeden semestr studiów wynosi 3500 zł na wszystkich kierunkach z wyjątkiem kierunku Prawo. Na tym kierunku opłata za jeden semestr studiów wynosi 3600 zł. Opłata semestralna za studia realizowane w języku angielskim wynosi 5800 zł.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 12 września 2024 r. .

POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane będą do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminie 13, 14 i 16 września 2024 r. (piątek, sobota, poniedziałek).