Liczba punktów, od których realizowane były przyjęcia na studia niestacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie na rok akademicki 2025/26
Ekonomia – 54
Finanse i rachunkowość – 55,2
Informatyka stosowana – 55,8
Innowacje w biznesie – 72
Marketing i komunikacja rynkowa – 66
Prawo – 68,2
Rachunkowość i controlling – 60,6
Turystyka i rekreacja – 57
Zarządzanie – 50,4
Zarządzanie i inżynieria produkcji – 57
Zarządzanie projektami – 60
Zarządzanie zasobami ludzkimi – 58,2
INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA NA STUDIA NIESTACJONARNE I STOPNIA ORAZ JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE
1. POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW
Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty.
Dokumenty będą przyjmowane w w/w salach, bez względu na kierunek studiów, nie ma również konieczności umawiania się na konkretną godzinę.
Wyjątek: Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na kierunki: Transport i spedycja oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji – składają dokumenty w sali A.
Osoby, które zdawały maturę międzynarodową lub ukończyły szkołę średnią za granicą potwierdzają podjęcie studiów w sali 054, w godzinach od 9.00 do 14.00.
Wymagane dokumenty (II etap rekrutacji):
1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych - imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończona szkoła średnia). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK),
2) kserokopia świadectwa dojrzałości – oryginał do wglądu. Oryginalny odpis świadectwa nie jest kserokopią!
3) kserokopia dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (oryginał do wglądu) – dotyczy tylko kandydatów – absolwentów techników, którzy jeden z przedmiotów maturalnych zastępują wynikami z egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie,
4) w przypadku osoby niepełnoletniej - oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego dotyczące zgody na zaciągnięcie zobowiązań prawnych wobec Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (formularz dostępny na stronie internetowej).
● Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.
● Niezłożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.
● Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na kierunek Transport i spedycja oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji, w momencie składania dokumentów na studia otrzymają skierowanie na badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów na danym kierunku. Zaświadczenie od lekarza medycyny pracy kandydat musi dostarczyć do Centrum Obsługi Studentów najpóźniej do dwóch tygodni od rozpoczęcia zajęć.
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
30 września 2025 r. odbędzie się spotkanie informacyjne dla studentów przyjętych na I rok studiów. Dokładne informacje dotyczące godziny i miejsca spotkania zostaną przesłane na adresy mailowe w domenie UEK, w drugiej połowie września.
3. ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ
Zajęcia na studiach niestacjonarnych I stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich rozpoczną się 10 października 2025 r.
Numer grupy studenckiej należy sprawdzić w programie USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Plan zajęć, na tydzień przed rozpoczęciem zajęć. Zjazdy na studiach niestacjonarnych odbywają się w weekendy, od piątku do niedzieli. W piątki harmonogramy układane są od godziny 15.45 do godziny 21.00, natomiast w soboty i niedziele od godziny 8.00 do 21.00.
4. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ
Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji, niezaliczeniem semestru.
• Na studiach niestacjonarnych I stopnia obowiązuje nauka jednego języka obcego przez cztery semestry w wymiarze 30 godzin/semestr. Lektoraty dostępne są od poziomu B1. Informacje dla studentów studiów niestacjonarnych jednolitych magisterskich znajdują się pod tym linkiem: Zapisy do grup językowych - Centrum Językowe UEK.
• Zapisy na zajęcia lektoratowe będą prowadzone w systemie USOS. Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności: Instrukcja rejestracji żetonowej.
• Na studiach niestacjonarnych studenci nie mają możliwości wyboru terminu grupy językowej. Lektoraty dla poszczególnych kierunków mają określoną w porozumieniu z Działem Nauczania godzinę oraz dzień zajęć. Zapisując się na inny termin niż ten podany na stronie Centrum Językowego student będzie miał kolizję z innymi zajęciami.
Termin rejestracji na lektoraty w systemie USOS
od 19 września 2025 r. godz. 12:00 do 28 września 2025 r. godz. 23:59
• Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.
Uwaga: W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.