Rekrutacja na studia niestacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Wyniki rekrutacji na studia niestacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie
| Kornelia Dubas

 Liczba punktów, od których realizowane były przyjęcia na studia niestacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie na rok akademicki 2025/26

Administracja – 50,4
Analityka gospodarcza - 63,6
Data science w naukach społecznych - 59,4
Ekonomia – 54
Finanse i rachunkowość – 55,2
Informatyka stosowana – 55,8
Innowacje w biznesie – 72
International Business – 79,8
Logistyka międzynarodowa – 54,6
Marketing i komunikacja rynkowa – 66
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - 64,8
Prawo – 68,2
Rachunkowość i controlling – 60,6
Transport i spedycja – 78
Turystyka i rekreacja – 57
Zarządzanie – 50,4
Zarządzanie i inżynieria produkcji – 57
Zarządzanie projektami – 60
Zarządzanie zasobami ludzkimi – 58,2

 

INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA NA STUDIA NIESTACJONARNE I STOPNIA ORAZ JEDNOLITE STUDIA MAGISTERSKIE

1.      POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty.

 

Składanie dokumentów:
13 września 2025 r. (sobota) w godzinach 9.00-14.00
15 września 2025 r. (poniedziałek) w godzinach 9.00-16.00
16 września 2025 r. (wtorek) w godzinach 9.00-16.00
 
Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
Pawilon C
Sale A, B, C, 052, 053, 056, 057, 058

Dokumenty będą przyjmowane w w/w salach, bez względu na kierunek studiów, nie ma również konieczności umawiania się na konkretną godzinę.

Wyjątek: Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na kierunki: Transport i spedycja  oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji – składają dokumenty w sali A.

Osoby, które zdawały maturę międzynarodową lub ukończyły szkołę średnią za granicą potwierdzają podjęcie studiów w sali 054, w godzinach od 9.00 do 14.00.

UWAGA!
1) W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa
- swój dowód osobisty
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu)
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
2) Jeżeli kandydat jest osobą niepełnoletnią wymagane jest oświadczenie przedstawiciela ustawowego o wyrażeniu zgody na udział w rekrutacji oraz podjęcie studiów.
Druk pełnomocnictwa oraz oświadczenie zamieszczone są na stronie studiuj.uek.krakow.pl w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.

 Wymagane dokumenty (II etap rekrutacji):

1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych - imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończona szkoła średnia). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK),

2) kserokopia świadectwa dojrzałości – oryginał do wglądu. Oryginalny odpis świadectwa nie jest kserokopią!

3) kserokopia dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (oryginał do wglądu) – dotyczy tylko kandydatów – absolwentów techników, którzy jeden z przedmiotów maturalnych zastępują wynikami z egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie,

4) w przypadku osoby niepełnoletniej - oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego dotyczące zgody na zaciągnięcie zobowiązań prawnych wobec Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (formularz dostępny na stronie internetowej).

Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.

Niezłożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.

● Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na kierunek Transport i spedycja oraz Zarządzanie i inżynieria produkcji, w momencie składania dokumentów na studia otrzymają skierowanie na badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów na danym kierunku. Zaświadczenie od lekarza medycyny pracy kandydat musi dostarczyć do Centrum Obsługi Studentów najpóźniej do dwóch tygodni od rozpoczęcia zajęć.

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

30 września 2025 r. odbędzie się spotkanie informacyjne dla studentów przyjętych na I rok studiów. Dokładne informacje dotyczące godziny i miejsca spotkania zostaną przesłane na adresy mailowe w domenie UEK, w drugiej połowie września.

 

3.      ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ

Zajęcia na studiach niestacjonarnych I stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich  rozpoczną się  10 października 2025 r.

Numer grupy studenckiej należy sprawdzić w programie USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Plan zajęć, na tydzień przed rozpoczęciem zajęć. Zjazdy na studiach niestacjonarnych odbywają się w weekendy, od piątku do niedzieli. W piątki harmonogramy układane są od godziny 15.45 do godziny 21.00, natomiast w soboty i niedziele od godziny 8.00 do 21.00.

 

4.      NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ

Na Uczelni działa Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami, które udziela wsparcia edukacyjnego studentom: z orzeczoną niepełnosprawnością; przewlekle/czasowo chorym (jeśli ma to znaczący wpływ na studiowanie); z dysleksją rozwojową.
Jeśli potrzebujesz dostosowania warunków studiowania, skontaktuj się z biurem, napisz na maila: bon@uek.krakow.pl lub zadzwoń: 122935120, 695608630, 881921211 (tylko SMS, dla osób niesłyszących).
Jeśli przeżywasz trudne chwile, potrzebujesz rozmowy – na uczelni działa Centrum Wsparcia Psychologicznego (CWP UEK), gdzie możesz skorzystać z bezpłatnych konsultacji psychologicznych. Wystarczy, że poprosisz o spotkanie mailowo: cwp@uek.krakow.pl lub telefonicznie: 122935118.

 

5.     FORMALNOŚCI W SYSTEMIE  USOSweb
5.1. DOSTĘP DO SYSTEMU USOSweb
Każda osoba przyjęta na I rok studiów będzie miała założone w systemie USOSweb konto, z którego będzie korzystała przez cały okres studiów (http://usosweb.uek.krakow.pl). Informacje o sposobie logowania do systemu USOSweb kandydat otrzyma w momencie składania wymaganych dokumentów.
 
5.2. LEGITYMACJA STUDENCKA
Zgodnie z nowymi przepisami, począwszy od roku akademickiego 2025/26 podstawową formą legitymacji studenckiej będzie mLegitymacja dostępna w aplikacji mObywatel.
Pobranie mLegitymacji w aplikacji mObywatel jest bezpłatne i będzie możliwe po uprzednim złożeniu ślubowania w systemie USOSweb. Proces składania ślubowania zostanie uruchomiony w systemie w dniu 1 października br.
Tradycyjna Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS) będzie wydawana wyłącznie na wniosek studenta. Oznacza to, że studenci, którzy będą chcieli posiadać fizyczną legitymację ELS, będą musieli złożyć odpowiedni wniosek w USOSweb oraz wpłacić opłatę w wysokości 22 zł.
Zachęcamy do korzystania z nowoczesnych rozwiązań cyfrowych i aktywacji legitymacji w aplikacji mObywatel.
 
5.3. OPŁATA ZA STUDIA
Opłatę za studia należy wnieść w terminie do 1 października 2025 r. Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb w menu „Płatności/Należności nierozliczone” w sekcji „DLA WSZYSTKICH”.
WAŻNE!  Numer konta do wpłaty za studia jest inny niż do opłaty rekrutacyjnej.
 
5.4. JĘZYK OBCY
• Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języka obcego w systemie USOSweb. Przed rozpoczęciem zapisów na lektoraty, należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego

Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji, niezaliczeniem semestru.

• Na studiach niestacjonarnych I stopnia obowiązuje nauka jednego języka  obcego przez cztery semestry w wymiarze 30 godzin/semestr. Lektoraty dostępne są od poziomu B1. Informacje dla studentów studiów niestacjonarnych jednolitych magisterskich znajdują się pod tym linkiem: Zapisy do grup językowych - Centrum Językowe UEK.

• Zapisy na zajęcia lektoratowe będą prowadzone w systemie USOS. Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności: Instrukcja rejestracji żetonowej.

• Na studiach niestacjonarnych studenci nie mają możliwości wyboru terminu grupy językowej. Lektoraty dla poszczególnych kierunków mają określoną w porozumieniu z Działem Nauczania godzinę oraz dzień zajęć. Zapisując się na inny termin niż ten podany na stronie Centrum Językowego student będzie miał kolizję z innymi zajęciami.

Termin rejestracji na lektoraty w systemie USOS

od 19 września 2025 r. godz. 12:00 do 28 września 2025 r. godz. 23:59

• Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.

Uwaga: W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.

We wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów.
 
5.5. WNIOSKI O STYPENDIA
Informacje dotyczące terminu i sposobu wnioskowania o stypendia i zapomogi na rok akademicki 2025/26 dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP UEK) oraz w Aktualnościach na USOSweb.
 
6. SZKOLENIE BHK
Studenci studiów niestacjonarnych pierwszego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich na pierwszym roku obowiązkowo  odbywają szkolenie w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia. Szkolenie będzie dostępne na platformie Moodle od 1 października 2025 r. do 16 listopada 2025 r.  . Szczegółowe informacje zostaną umieszczone na stronie USOSweb w zakładce Aktualności.