• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia niestacjonarne drugiego stopnia

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Aktualności

Rekrutacja

Aktualności

| Magdalena Skowiniak-Jałocha

Średnie ocen od których realizowane były przyjęcia na studia niestacjonarne drugiego stopnia na rok akademicki 2024/25

Administracja – 3,1
Audyt finansowy – 3,11

Analityka gospodarcza – 3,03
Bankowość i zarządzanie ryzykiem – 3,0
Doradztwo podatkowe – 3,45
Ekonomia – 3,22
Financial Analytics – 3,32
Finanse i rachunkowość – 3,46
Informatyka stosowana – 3,49
International business – 3,25
Marketing i komunikacja rynkowa – 3,0
Rachunkowość i controlling – 3,5
Zarządzanie – 3,24
Zarządzanie projektami – 3,07
Zarządzanie zasobami ludzkimi – 3,35

  

INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA NA STUDIA NIESTACJONARNE DRUGIEGO STOPNIA

1. POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty.

Składanie dokumentów:
21 września 2024 r. (sobota) w godzinach 9.00-14.00
23 września 2024 r. (poniedziałek) w godzinach 9.00-16.00
24 września 2024 r. (wtorek) w godzinach 9.00-16.00
 
Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
Pawilon C
Sale A, B, C, 052, 056, 057, 058, 059

Cudzoziemcy oraz osoby, które ukończyły studia pierwszego stopnia za granicą potwierdzają podjęcie studiów w sali 054.

UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba.
W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa
- swój dowód osobisty
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu)
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest  na stronie studiuj.uek.krakow.pl
w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.

Wymagane dokumenty:

1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych - imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończone studia). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).
2) kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu,
3) zaświadczenie dokumentujące średnią ocen – w przypadku braku średniej w suplemencie.
WAŻNE!
Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu i suplementu do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.

W przypadku zagranicznego dyplomu, również legalizacja, tłumaczenie na język polski oraz potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania.

Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.
Niezłożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.

2. DOSTĘP DO SYSTEMU USOSweb
Każda osoba przyjęta na I rok studiów będzie miała założone w systemie USOSweb konto, z którego będzie korzystała przez cały okres studiów (http://usosweb.uek.krakow.pl). Informacje o sposobie logowania do systemu USOSweb kandydat otrzyma w momencie składania wymaganych dokumentów.
 
3. OPŁATA ZA ELEKTRONICZNĄ LEGITYMACJĘ STUDENCKĄ ORAZ CZESNE
Opłatę za wydanie legitymacji studenckiej (22 zł) oraz czesne należy wnieść w terminie
do 1 października 2024 r.
Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb w menu „płatności FK” w sekcji „DLA WSZYSTKICH”.
WAŻNE!  Numer konta do wpłaty za legitymację studencką i czesne jest inny niż do wpłaty opłaty rekrutacyjnej.
 
UWAGA!
Absolwenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, którzy posiadają elektroniczną legitymację studencką nie wpłacają kwoty 22 zł, pod warunkiem, że ich dotychczasowe dane osobowe nie uległy zmianie i nie będą chcieli wyrabiać nowej legitymacji.
 
4.JĘZYK OBCY
Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języka obcego w systemie USOS. Przed rozpoczęciem zapisów na lektoraty należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego UEK: Home - Centrum Językowe UEK. Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji, niezaliczeniem semestru.

Na studiach niestacjonarnych II stopnia obowiązuje nauka jednego języka obcego przez dwa semestry w wymiarze 18 godz./semestr. Lektoraty dostępne są od poziomu B2.

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce aktualności: https://drusi.uek.krakow.pl/dokumentacja/usosweb/rejestracje/pdf/instrukcja-rejestracji-zetonowej-v1_1.pdf

Uwaga! Na studiach niestacjonarnych II stopnia studenci nie mają możliwości wyboru terminu grupy językowej. Lektoraty dla poszczególnych kierunków mają określoną w porozumieniu z Działem Nauczania godzinę oraz dzień zajęć. Zapisując się na inny termin niż ten podany w tabeli na stronie CJ, student będzie miał kolizję z innymi zajęciami. Informacja o terminach lektoratów przeznaczonych dla poszczególnych kierunków znajduje się pod tym linkiem: Zapisy do grup językowych - Centrum Językowe UEK.

Termin rejestracji na lektoraty w systemie USOS

od 26 września 2024 r. godz. 12:00 do 06 października 2024 r. godz. 23:59

Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.

Uwaga: W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail
w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.
We wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów.
 
5. WNIOSKI O STYPENDIA
Informacje dotyczące terminu i sposobu wnioskowania o stypendia i zapomogi na rok akademicki 2024/25 dostępna jest pod linkiem https://bip.uek.krakow.pl/zarzadzenie/3443/zarzadzenie-nr-r-0211-27-2024 oraz w systemie USOSweb „Aktualności”.
 
6. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ
Na Uczelni działa Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami, które udziela wsparcia studentom z niepełnosprawnościami. Jeśli posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności możesz  skontaktować się z biurem: bon@uek.krakow.pl, telefony:122935120, 695608630, 881921211-(tylko SMS).
 
7. ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ
Zajęcia na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia rozpoczną się 18 października
2024 r. (piątek)
, a harmonogram zajęć będzie znany tydzień przed rozpoczęciem zajęć.  Numer grupy studenckiej należy sprawdzić w programie USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Plan zajęć.
Zjazdy na studiach niestacjonarnych odbywają się w weekendy, od piątku do niedzieli. W piątki harmonogramy układane są od godziny 15.45 do godziny 21.00, natomiast w soboty i niedziele od godziny 8.00 do 21.00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ZASADY KWALIFIKACJI

 
O przyjęciu na studia niestacjonarne drugiego stopnia decyduje średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją Uczelnię.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia, mogą kandydować na nieograniczoną liczbę kierunków, przy czym kandydat może być przyjęty wyłącznie na jeden kierunek.
Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.

Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia, dostępne są pod adresem www.uek.krakow.pl w zakładce Kandydaci – Rekrutacja.

REJESTRACJA W INTERNETOWEJ REKRUTACJI KANDYDATÓW 

Rejestracja kandydatów trwa od 3 czerwca do 15 września 2024 r.

OPŁATA REKRUTACYJNA


Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2024/25 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać swoje imię i nazwisko.

OPŁATY ZA STUDIA

 
Opłata za pierwszy semestr studiów wnoszona jest jednorazowo. Od drugiego semestru opłata może być wnoszona w ratach.
W roku akademickim 2024/25 opłata za jeden semestr studiów wynosi 3500 zł na wszystkich kierunkach z wyjątkiem kierunku Audyt finansowy. Na tym kierunku opłata za jeden semestr studiów wynosi 6000 zł. Opłata semestralna za studia realizowane w języku angielskim wynosi 5800 zł.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 20 września 2024 r.

POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia niestacjonarne drugiego stopnia zobowiązane będą do dostarczenia w terminie 21, 23 i 24 września 2024 r. (sobota, poniedziałek, wtorek) wymaganych dokumentów.