Rekrutacja na studia niestacjonarne drugiego stopnia

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Wyniki rekrutacji na studia niestacjonarne drugiego stopnia
| Edyta Janicka

Średnie ocen od których realizowane były przyjęcia na studia niestacjonarne drugiego stopnia na rok akademicki 2025/26

 
Audyt finansowy – 3,0
Analityka gospodarcza – 3,51

Bankowość i zarządzanie ryzykiem – 3,1
Doradztwo podatkowe – 3,2
Ekonomia – 3,25
Financial Analytics – 3,1
Finanse i rachunkowość – 3,02
Informatyka stosowana – 3,21
International business – 3,36
Marketing i komunikacja rynkowa – 3,0
Międzynarodowe stosunki gospodarcze – 3,59
Rachunkowość i controlling – 3,01
Zarządzanie – 3,35
Zarządzanie międzynarodowe – 3,34
Zarządzanie projektami – 3,32
Zarządzanie zasobami ludzkimi – 3,15

  

INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA NA STUDIA NIESTACJONARNE DRUGIEGO STOPNIA

1. POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW
Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty.
 
Składanie dokumentów:
25 września 2025 r. (czwartek) w godzinach 9.00-16.00
26 września 2025 r. (piątek) w godzinach 9.00-16.00
27 września 2025 r. (sobota) w godzinach 9.00-14.00
 
Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
Pawilon C
Sale: A, B, C, 052, 053, 056, 057, 058

Cudzoziemcy oraz osoby, które ukończyły studia pierwszego stopnia za granicą potwierdzają podjęcie studiów w sali 054.

UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba.
W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa
- swój dowód osobisty
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu)
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest  na stronie studiuj.uek.krakow.pl w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.

Wymagane dokumenty:

1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych - imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończone studia). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).

2) kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu. W przypadku braku dyplomu, zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. Oryginalny odpis dyplomu i suplementu nie jest kserokopią!

3) zaświadczenie dokumentujące średnią ocen – w przypadku braku średniej w suplemencie.

WAŻNE!
Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu i suplementu do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.

W przypadku zagranicznego dyplomu, również legalizacja, tłumaczenie na język polski oraz potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania.

Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.


Niezłożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.

2. DOSTĘP DO SYSTEMU USOSweb
Każda osoba przyjęta na I rok studiów będzie miała założone w systemie USOSweb konto, z którego będzie korzystała przez cały okres studiów (http://usosweb.uek.krakow.pl). Informacje o sposobie logowania do systemu USOSweb kandydat otrzyma w momencie składania wymaganych dokumentów.
 
3. LEGITYMACJA STUDENCKA
Zgodnie z nowymi przepisami, począwszy od roku akademickiego 2025/26 podstawową formą legitymacji studenckiej będzie mLegitymacja dostępna w aplikacji mObywatel.
Pobranie mLegitymacji w aplikacji mObywatel jest bezpłatne i będzie możliwe po uprzednim złożeniu ślubowania w systemie USOSweb. Proces składania ślubowania zostanie uruchomiony w systemie w dniu 1 października br.
Tradycyjna Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS) będzie wydawana wyłącznie na wniosek studenta. Oznacza to, że studenci, którzy będą chcieli posiadać fizyczną legitymację ELS, będą musieli złożyć odpowiedni wniosek w USOSweb oraz wpłacić opłatę w wysokości 22 zł.
 
Zachęcamy do korzystania z nowoczesnych rozwiązań cyfrowych i aktywacji legitymacji w aplikacji mObywatel.
 
UWAGA!
Absolwenci Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie  posiadający Elektroniczną Legitymację Studencką (ELS) mogą nadal z niej korzystać pod warunkiem, że ich dotychczasowe dane osobowe nie uległy zmianie. Po 1 października legitymację należy przedłużyć w Centrum Obsługi Studentów.
 
4. JĘZYK OBCY
Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języka obcego w systemie USOS. Przed rozpoczęciem zapisów na lektoraty należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego.
Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji, niezaliczeniem semestru.

Na studiach niestacjonarnych II stopnia obowiązuje nauka jednego języka obcego przez dwa semestry w wymiarze 18 godz./semestr.

Studenci II stopnia kończąc lektorat muszą zdać egzamin z języka co najmniej na poziomie B2+, wynika toustawy z dnia 22 grudnia 2016 o ZintegrowanymSystemie Kwalifikacji, Dz.U. 2016 poz. 64 z późn. zm.orazRozporządzeniemMinisterstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 listopada 2018 w sprawiecharakterystyki drugiego stopnia dla kwalifikacji na poziomach 6-8 Polskiej Ramy Kwalifikacji, Dz.U. 2018 poz. 2218). W związku z tym lektoraty dostępne są tylko na poziomach B2 i C1.

Zapisy na zajęcia lektoratowe będą prowadzone w systemie USOSweb. Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce Aktualności: Instrukcja rejestracji żetonowej.

Uwaga! Na studiach niestacjonarnych II stopnia studenci nie mają możliwości wyboru terminu grupy językowej. Lektoraty dla poszczególnych kierunków mają określoną w porozumieniu z Działem Nauczania godzinę oraz dzień zajęć. Zapisując się na inny termin niż ten podany w tabeli na stronie Centrum Językowego, student będzie miał kolizję z innymi zajęciami.

Termin rejestracji na lektoraty w systemie USOS
od 1 października 2025 r. godz. 12:00 do 08 października 2025 r. godz. 23:59

Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.

Uwaga: W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.
We wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów.
 
5. OPŁATA ZA STUDIA
Opłatę za studia należy wnieść w terminie do 1 października 2025 r. Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb w menu „Płatności/Należności nierozliczone” w sekcji „DLA WSZYSTKICH”.
WAŻNE!  Numer konta do wpłaty za studia jest inny niż do opłaty rekrutacyjnej.
 
6. WNIOSKI O STYPENDIA
Informacje dotyczące terminu i sposobu wnioskowania o stypendia i zapomogi na rok akademicki 2025/26 dostępne są pod linkiem https://bip.uek.krakow.pl/zarzadzenie/z-r-0211-40-2025 oraz w systemie USOSweb „Aktualności”.
 
7. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ
Na Uczelni działa Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami, które udziela wsparcia edukacyjnego studentom: z orzeczoną niepełnosprawnością; przewlekle/czasowo chorym (jeśli ma to znaczący wpływ na studiowanie); z dysleksją rozwojową.
Jeśli potrzebujesz dostosowania warunków studiowania, skontaktuj się z biurem, napisz na maila: bon@uek.krakow.pl lub zadzwoń: 122935120, 695608630, 881921211 (tylko SMS, dla osób niesłyszących).
Jeśli przeżywasz trudne chwile, potrzebujesz rozmowy – na uczelni działa Centrum Wsparcia Psychologicznego (CWP UEK), gdzie możesz skorzystać z bezpłatnych konsultacji psychologicznych. Wystarczy, że poprosisz o spotkanie mailowo: cwp@uek.krakow.pl lub telefonicznie: 122935118.
 
8. ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ
Zajęcia na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia rozpoczną się 17 października 2025 r. (piątek), a harmonogram zajęć będzie znany tydzień przed rozpoczęciem zajęć.  Numer grupy studenckiej należy sprawdzić w programie USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Plan zajęć.
Zjazdy na studiach niestacjonarnych odbywają się w weekendy, od piątku do niedzieli.
W piątki harmonogramy układane są od godziny 15.45 do godziny 21.00, natomiast w soboty i niedziele od godziny 8.00 do 21.00.