Rekrutacja na studia stacjonarne pierwszego stopnia oraz jednolite studia magisterskie

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Wyniki z dodatkowej rekrutacji na studia stacjonarne pierwszego stopnia
| Martyna Bulira

 Liczba punktów od których realizowane były przyjęcia na studia stacjonarne pierwszego stopnia z dodatkowej rekrutacji na rok akademicki 2025/26

Computer Science – 128,2 

 

INFORMACJE DLA OSÓB NIEZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA
Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji przy danym kierunku będzie brzmiał: niezakwalifikowany, tzn. że nie zostałeś/aś zakwalifikowany do przyjęcia. Decyzje dotyczące odmowy przyjęcia zostaną zamieszczone na kontach kandydatów.    
 
                                                       INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA
Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty. 

1. POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW

SKŁADANIE DOKUMENTÓW:

22 - 23 września 2025 r. (poniedziałek, wtorek) w godzinach 9.00-15.00
Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
Pawilon C
Sala 054

 

UWAGA!
1) W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa,
- swój dowód osobisty,
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu),
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
2) Jeżeli kandydat jest osobą niepełnoletnią wymagane jest oświadczenie przedstawiciela ustawowego o wyrażeniu zgody na udział w rekrutacji oraz podjęcie studiów.

Druk pełnomocnictwa oraz oświadczenie zamieszczone są na stronie studiuj.uek.krakow.pl w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.

Wymagane dokumenty - II etap rekrutacji:

1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych: imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończona szkoła średnia). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK),

2) kserokopia świadectwa dojrzałości – oryginał do wglądu. W przypadku kiedy kandydat poprawiał wyniki matury wymagany jest również aneks do świadectwa dojrzałości (kserokopia i oryginał do wglądu). Oryginalny odpis świadectwa dojrzałości nie jest kserokopią!

3) kserokopia dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (oryginał do wglądu) – dotyczy tylko kandydatów - absolwentów techników, którzy jeden z przedmiotów maturalnych zastępują wynikami z egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie,

4) olimpijczycy dostarczają dokument wydany przez główny komitet organizacyjny danej olimpiady, kserokopia – oryginał do wglądu,

5) w przypadku osoby niepełnoletniej - oświadczenie rodzica lub opiekuna prawnego dotyczące zgody na zaciągnięcie zobowiązań prawnych wobec Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (formularz dostępny na stronie internetowej).

● Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.   

● Niezłożenie wymaganych dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.

2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
30 września 2025 r. odbędzie się spotkanie informacyjne dla studentów przyjętych na I rok studiów. Dokładne informacje dotyczące godziny i miejsca spotkania zostaną przesłane na adresy mailowe w domenie UEK, w drugiej połowie września.
 
3. ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ
Zajęcia na studiach stacjonarnych I stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich rozpoczną się 1 października 2025 r.
Numer grupy studenckiej będzie można sprawdzić w programie USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Plan zajęć, na tydzień przed rozpoczęciem zajęć.
 
4. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ
Na Uczelni działa Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami, które udziela wsparcia edukacyjnego studentom: z orzeczoną niepełnosprawnością; przewlekle/czasowo chorym (jeśli ma to znaczący wpływ na studiowanie); z dysleksją rozwojową.
Jeśli potrzebujesz dostosowania warunków studiowania, skontaktuj się z biurem, napisz na maila: bon@uek.krakow.pl lub zadzwoń: 122935120, 695608630, 881921211 (tylko SMS, dla osób niesłyszących).
Jeśli przeżywasz trudne chwile, potrzebujesz rozmowy – na uczelni działa Centrum Wsparcia Psychologicznego (CWP UEK), gdzie możesz skorzystać z bezpłatnych konsultacji psychologicznych. Wystarczy, że poprosisz o spotkanie mailowo: cwp@uek.krakow.pl lub telefonicznie: 122935118.
 
5. FORMALNOŚCI W SYSTEMIE  USOSweb
5.1. DOSTĘP DO SYSTEMU USOSweb
Każda osoba przyjęta na I rok studiów będzie miała założone w systemie USOSweb konto, z którego będzie korzystała przez cały okres studiów (http://usosweb.uek.krakow.pl). Informacje o sposobie logowania do systemu USOSweb kandydat otrzyma w momencie składania wymaganych dokumentów.
 
5.2. LEGITYMACJA STUDENCKA
Zgodnie z nowymi przepisami, począwszy od roku akademickiego 2025/26 podstawową formą legitymacji studenckiej będzie mLegitymacja dostępna w aplikacji mObywatel.
Pobranie mLegitymacji w aplikacji mObywatel jest bezpłatne i będzie możliwe po uprzednim złożeniu ślubowania w systemie USOSweb. Proces składania ślubowania zostanie uruchomiony w systemie w dniu 1 października br.
Tradycyjna Elektroniczna Legitymacja Studencka (ELS) będzie wydawana wyłącznie na wniosek studenta. Oznacza to, że studenci, którzy będą chcieli posiadać fizyczną legitymację ELS, będą musieli złożyć odpowiedni wniosek w USOSweb oraz wpłacić opłatę w wysokości 22 zł.
Zachęcamy do korzystania z nowoczesnych rozwiązań cyfrowych i aktywacji legitymacji w aplikacji mObywatel.
 
5.3. OPŁATA ZA STUDIA
Osoby przyjęte na kierunki prowadzone w języku angielskim zobowiązane są wnieść opłatę za I semestr studiów w terminie do 1 października 2025 r. Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb w menu „płatności FK” w sekcji „DLA WSZYSTKICH”.
WAŻNE!  Numer konta do wpłaty czesnego jest inny niż do opłaty rekrutacyjnej.
 
5.4. JĘZYKI OBCE
Wszyscy studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języków obcych w systemie USOSweb. Przed rozpoczęciem zapisów na lektoraty należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego UEK: Home - Centrum Językowe UEK.

Brak zapisu lub zapisanie się do niewłaściwej grupy może skutkować niezaliczeniem lektoratu i w konsekwencji, niezaliczeniem semestru.

Na studiach stacjonarnych I stopnia obowiązuje nauka dwóch języków obcych przez cztery semestry, każdy lektorat w wymiarze 30 godzin w semestrze dla każdego języka. 

Centrum Językowe oferuje naukę następujących języków obcych: angielskiego, chińskiego, francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, rosyjskiego, włoskiego oraz języka polskiego dla obcokrajowców.

Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce aktualności: https://drusi.uek.krakow.pl/dokumentacja/usosweb/rejestracje/pdf/instrukcja-rejestracji-zetonowej-v1_1.pdf

Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru.

Terminy rejestracji na lektoraty w systemie USOSweb 
·     od 26 września 2025 r. godz. 12:00 do 5 października 2025 r. godz. 23:59.
 
Uwaga, podczas zapisów na lektoraty liczy się kolejność zgłoszeń. Większy wybór języków i terminów będą mieć studenci zapisujący się na lektorat w pierwszej kolejności.
Ważne: W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.
We wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię, nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów.
 
5.5. WYCHOWANIE FIZYCZNE
Od 26 września 2025 r. godz. 9.00 do 29 września 2025 r. godz. 23:59 w systemie USOSweb zostanie uruchomiona rejestracja żetonowa na zajęcia z Wychowania Fizycznego.
Informacje o rejestracjach oraz przyznanych żetonach rejestracyjnych dostępne będą
w menu „REJESTRACJE - żetonowe” w sekcji „DLA STUDENTÓW”. Szczegółowe informacje dotyczące zapisów znajdują się na USOSweb w „Aktualnościach”.
Harmonogram zajęć sportowych (hala, siłownia, pływalnia i salka rekreacyjna) będzie zamieszczony na stronie Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w dniu 25 września 2025 r.
Osoby, które ubiegają się o przepisanie oceny z wychowania fizycznego oraz osoby, posiadające długoterminowe zwolnienia lekarskie (semestralne lub roczne), proszone są o zapoznanie się z odpowiednimi informacjami, które znajdują się na stronie swfis.uek.krakow.pl.
 
5.6. WNIOSKI O STYPENDIA I ZAPOMOGI
Informacje dotyczące terminu i sposobu wnioskowania o stypendia i zapomogi na rok akademicki 2025/26 dostępna będzie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP UEK) oraz w  Aktualnosciach na USOSweb.
  
6. SZKOLENIE BHK
Studenci studiów stacjonarnych pierwszego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich na pierwszym roku obowiązkowo  odbywają szkolenie w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia. Szkolenie będzie dostępne na platformie Moodle od 1 października 2025 r. do 16 listopada 2025 r.  . Szczegółowe informacje zostaną umieszczone na stronie USOSweb w zakładce Aktualności.

 

 

Dodatkowa rekrutacja na studia stacjonarne pierwszego stopnia

Uczelniana Komisja Rekrutacyjna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie informuje o dodatkowej rekrutacji na kierunek  Computer science (studia w j.angielskim, płatne).

Poszczególne etapy dodatkowej rekrutacji odbędą się w następujących terminach:
11.08 - 11.09 - rejestracja w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów+wpłata opłaty rekrutacyjnej
17.09 - ogłoszenie wyników rekrutacji
22 - 23.09 - składanie wymaganych dokumentów

Przypominamy również, że do 4 września br. trwa rekrutacja na wszystkie kierunki studiów I stopnia, prowadzone w trybie niestacjonarnym.

Wszystkie opisy kierunków studiów i zasad dotyczących aplikacji na studia znajdują się na stronie: https://studiuj.uek.krakow.pl/