Kod | PK-PAM-KR |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Krakowska Szkoła Biznesu |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Obecnie nie trwają zapisy.
Minione tury w tej rekrutacji:
- Tura 1 (24.02.2024 00:00 – 16.09.2024 15:20)
Dlaczego warto wybrać kierunek Analiza Marketingowa z wykorzystaniem Data Mining?
- poznasz podstawowe obszary analityczne dotyczące m.in.: marketingu relacyjnego, CRM, badań rynkowych oraz koncepcji inżynierii marketingowej,
- nauczysz się tworzyć i zarządzać bazami danych,
- dowiesz się, jak mierzyć i przygotowywać dane do analizy,
- poszerzysz wiedzę na temat klasycznych metod analizy danych (m.in.: modele regresyjne i strukturalne raz analiza skupień),
- dowiesz się więcej o narzędziach eksploracji danych (Data Mining), takich jak: drzewa klasyfikacyjne i regresyjne, sieci neuronowe, reguły asocjacyjne (analiza koszykowa).
- Zajęcia analityczne będą odbywać się z wykorzystaniem programu STATISTICA.
Cel kierunku:
Zdobędziesz wszechstronną i aktualną wiedzę w zakresie analizy danych marketingowych.
Profil uczestnika:
Ten kierunek studiów jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:
- pracownikiem działów marketingowych lub pracownikiem zajmującym się badaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie,
- pracownikiem działów analitycznych lub badawczych w jednej z branż: FMCG, bankowej, telekomunikacyjnej, sieci handlowych,
- specjalistą ds. CRM i marketingu bezpośredniego,
- pracownikiem firmy badawczej,
- zainteresowany analizą danych i budową modeli predykcyjnych,
- odpowiedzialny za utrzymanie klienta i budowę modeli lojalnościowych.
Więcej informacji o kierunku znadziesz TUTAJ