Kod | PK-PHZ-KR |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Krakowska Szkoła Biznesu |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
- Tura 1 (24.02.2024 00:00 – 15.11.2024 23:59)
Dlaczego warto wybrać kierunek Handel i zarządzanie sprzedażą?
- Nauczysz się tworzyć od podstaw oraz reorganizować działy handlowe,
- staniesz się profesjonalistą w dziedzinie sprzedaży,
- poznasz najnowsze trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
- podniesiesz efektywność pracy handlowców,
- będziesz umiał wprowadzić nowoczesne rozwiązania organizacyjnych.
Ideą programu jest kształcenie specjalistów z zakresu sprzedaży w różnych branżach:
- wytwórczych,
- handlowo-usługowym w obszarze marketingu relacyjnego, zintegrowanego łańcucha wartości oraz najnowszych tendencji w zakresie merchandisingu.
Cel studiów:
Zdobędziesz specjalistyczną wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie nowoczesnych metod sprzedaży uwzględniających współczesne tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Profil słuchacza:
Ten kierunek studiów jest dla Ciebie, jeżeli:
- jesteś zawodowo związany ze sprzedażą i handlem, pragniesz poszerzyć swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje niezbędne w codziennej praktyce zawodowej,
- pracujesz w dziale handlowym i marketingowym w przedsiębiorstwie,
- jesteś specjalistą z zakresu sprzedaży w branży: wytwórczej lub handlowo-usługowej w obszarze marketingu relacyjnego, zintegrowanego łańcucha wartości oraz najnowszych tendencji w zakresie merchandisingu,
- jesteś przedsiębiorcą, dla którego wiedza sprzedażowa jest kluczowa w organizacji swojego biznesu i sprawowaniu nadzoru nad pracownikami.
Więcej informacji o kierunku znajdziesz TUTAJ