Kod | PK-PR |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Krakowska Szkoła Biznesu |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
- Tura 1 (24.02.2024 00:00 – 16.09.2024 15:20)
Dlaczego warto wybrać kierunek Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji?
- zdobędziesz niezbędne informacje dotyczące reklamy i jej oddziaływania,
- poznasz aspekty prawne związane z reklamą, m.in. źródła prawa, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, dobra osobiste, umowy, konsekwencje związane z nieuczciwą reklamą,
- dowiesz się, jakie są aspekty prawne zarządzania przedsiębiorstwem,
- poznasz od strony prawnej: badania konsumenckie oraz strategie komunikacji rynkowej i strategie ochrony marki i innych komunikatów wizualnych,
- dowiesz się, jakie są strategie ochrony praw własności intelektualnej,
- poszerzysz wiadomości na temat komercjalizacji wiedzy i transferu technologii,
- dowiesz się, czym jest przewrót kognitywny i jakie ma znaczenie dla ekonomii i prawa,
- poznasz najważniejsze aspekty neuromarketingu,
- poszerzysz wiedzę dotyczącą etyki w reklamie,
- zdobędziesz najnowszą wiedzę na temat technologii informacyjnej w reklamie,
- poznasz aspekty prawne postępowanie przed UP RP z elementami k.p.a.,
- nauczysz się podstaw prawa cywilnego,
- będziesz czerpać z wiedzy i doświadczenia najlepszych praktyków i wykładowców z Wydziału Finansów UEK i Wydziału Zarządzania UEK.
Cel studiów:
Poszerzysz wiedzę z obszarów takich jak prawo reklamy i marketingu oraz zdobędziesz wiadomości na temat neuromarketingu.
Profil uczestnika:
Kierunek studiów Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji jest dla Ciebie, jeżeli:
- jesteś menedżerem lub pracownikiem agencji reklamowej,
- pracujesz w domie mediowym lub firmie prowadzącej własną działalność reklamową i marketingową,
- planujesz rozpocząć karierę w zawodzie związanym z reklamą.
Więcej informacji o kierunku znajdziesz TUTAJ