• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Biznesu UEK 24/25Z

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji

Szczegóły
Kod PK-PR
Jednostka organizacyjna Krakowska Szkoła Biznesu
Forma studiów Niestacjonarne
Poziom kształcenia Podyplomowe
Języki wykładowe polski
Czas trwania 2 semestry
Wymagany dokument
  • Dyplom ukończenia studiów
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (24.02.2024 00:00 – 16.09.2024 15:20)

Dlaczego warto wybrać kierunek Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji?

  • zdobędziesz niezbędne informacje dotyczące reklamy i jej oddziaływania,
  • poznasz aspekty prawne związane z reklamą, m.in. źródła prawa, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, dobra osobiste, umowy, konsekwencje związane z nieuczciwą reklamą,
  • dowiesz się, jakie są aspekty prawne zarządzania przedsiębiorstwem,
  • poznasz od strony prawnej: badania konsumenckie oraz strategie komunikacji rynkowej i strategie ochrony marki i innych komunikatów wizualnych,
  • dowiesz się, jakie są strategie ochrony praw własności intelektualnej,
  • poszerzysz wiadomości na temat komercjalizacji wiedzy i transferu technologii,
  • dowiesz się, czym jest przewrót kognitywny i jakie ma znaczenie dla ekonomii i prawa,
  • poznasz najważniejsze aspekty neuromarketingu,
  • poszerzysz wiedzę dotyczącą etyki w reklamie,
  • zdobędziesz najnowszą wiedzę na temat technologii informacyjnej w reklamie,
  • poznasz aspekty prawne postępowanie przed UP RP z elementami k.p.a.,
  • nauczysz się podstaw prawa cywilnego,
  • będziesz czerpać z wiedzy i doświadczenia  najlepszych praktyków i wykładowców z Wydziału Finansów UEK i Wydziału Zarządzania UEK.

Cel studiów:

Poszerzysz wiedzę z obszarów takich jak prawo reklamy i marketingu oraz zdobędziesz wiadomości na temat neuromarketingu.

Profil uczestnika:

Kierunek studiów Prawo reklamy i marketingu z elementami neurokomunikacji jest dla Ciebie, jeżeli:

  • jesteś menedżerem lub pracownikiem agencji reklamowej,
  • pracujesz w domie mediowym lub firmie prowadzącej własną działalność reklamową i marketingową,
  • planujesz rozpocząć karierę w zawodzie związanym z reklamą.

Więcej informacji o kierunku znajdziesz TUTAJ