| Kod | PK-PCC-KR |
|---|---|
| Jednostka organizacyjna | Krakowska Szkoła Biznesu |
| Forma studiów | Niestacjonarne |
| Poziom kształcenia | Podyplomowe |
| Czas trwania | 4 semestry |
| Wymagany dokument | |
| Zadaj pytanie | |
- Tura 1 (06.12.2024 00:00 – 30.11.2025 23:59)
Dlaczego warto wybrać ten kierunek?
Program przygotowuje do roli lidera odpowiedzialnego za projektowanie i wdrażanie nowoczesnych strategii marketingowych oraz prowadzenie skutecznej, etycznej i zrównoważonej komunikacji w złożonym środowisku korporacyjnym.
- Podwójny dyplom – Krakowska Szkoła Biznesu UEK + Clark University (USA).
- Język angielski i perspektywa międzynarodowa – dla kandydatów z Polski i z zagranicy.
- Praktyczne metody dydaktyczne - odwrócona klasa, warsztaty, hackathony, foresight, design thinking, grywalizacja.
- Koncentracja na realnych wyzwaniach korporacyjnych - wielokanałowa komunikacja, odpowiedzialność, AI & Big Data, prawo w komunikacji, zarządzanie zmianą.
Cel studiów
Celem studiów jest przygotowanie uczestników do pełnienia roli liderów w strukturach korporacyjnych, odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie skutecznych strategii marketingowych oraz prowadzenie komunikacji w złożonym, globalnym i dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Absolwenci będą gotowi do realizacji spójnych, etycznych i zrównoważonych strategii komunikacyjnych oraz do profesjonalnego reagowania na zmiany i sytuacje kryzysowe.
Profil uczestnika
Studia są skierowane do liderów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla funkcjonujących w środowisku korporacyjnym, którzy chcą lepiej rozumieć mechanizmy skutecznej komunikacji w organizacji i uzupełnić wiedzę o nowoczesne narzędzia i strategie marketingowe. Adresatami są osoby biegle posługujące się językiem angielskim.
Więcej informacji o kierunku znajdziesz TUTAJ

