Kod | ZZ-IB-N2 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Instytut Zarządzania |
Kierunek studiów | innowacje w biznesie |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | cztery semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | studiainfo@uek.krakow.pl |
Godziny otwarcia sekretariatu | 9.00-14.00 |
Adres WWW | https://uek.krakow.pl |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
-
Rekrutacja na studia niestacjonarne drugiego stopnia
Tura 1 (02.06.2025 09:00 – 15.09.2025 23:59)
Kierunek:
Innowacje w biznesie
Specjalności:
1. Instytucjonalne formy rozwoju innowacji
2. Zarządzanie innowacjami
Szczegółowy opis kierunku, specjalności, jak również profil oraz sylwetka absolwenta zamieszczone są pod adresem: https://studiuj.uek.krakow.pl/forma-studiow/innowacje-w-biznesie-2-stopien/
ZASADY KWALIFIKACJI
■ Osoby, które ukończyły studia poza granicami Polski mogą ubiegać się o przyjęcie pod warunkiem, że posiadają poddany legalizacji lub opatrzony apostille dyplom uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany. W tym celu należy przed przystąpieniem do rekrutacji przesłać do Działu Nauczania kopię dyplomu i suplementu, czyli transkryptu ocen, który zawiera informacje o zaliczonych przez kandydata przedmiotach oraz uzyskanych ocenach.
■ Kandydaci mogą zgłosić obok wybranego (podstawowego) kierunku, dodatkowo dwa alternatywne kierunki studiów, przy czym zobowiązani są uporządkować te kierunki według indywidualnych priorytetów. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków będzie uwzględniana w postępowaniu kwalifikacyjnym (wypełnianiu limitów przyjęć na poszczególne kierunki studiów).
■ Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalizacji, uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.
TERMINARZ REKRUTACJI
- Rejestracja kandydatów: od 2 czerwca do 15 września 2025 r.
- Egzamin językowy: 3 września 2025 - z języka polskiego i języka angielskiego (dla wybranych kandydatów, szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej Uczelni)
- Ogłoszenie wyników rekrutacji: 24 września 2025 r.
- Potwierdzanie podjęcia studiów: 25, 26, 27 września 2025 r.
OPŁATA REKRUTACYJNA
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2025/26 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek.
OPŁATA ZA STUDIA
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 24 września 2025 r.
POTWIERDZENIE PODJĘCIA STUDIÓW
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane będą do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminie 25, 26, 27 września 2025 r.
- dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich wraz z suplementem (dodatkiem do dyplomu) – oryginał i kopia,
- potwierdzenie legalności dyplomu, które stanowi legalizacja lub apostille,
- tłumaczenie dyplomu i suplementu na język polski – oryginał i kopia,
- potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania lub informacja wydana przez dyrektora NAWA - oryginał i kserokopia,
- kserokopia zaświadczenia potwierdzającego średnią ocen – oryginał do wglądu – jeżeli średnia nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię,
- zaświadczenie potwierdzające znajomość języka polskiego lub języka angielskiego w zależności od tego, w jakim języku będą prowadzone studia (nie dotyczy kandydatów z UE oraz kandydatów zdających egzamin językowy w UEK) – oryginał i kopia,
- wydruk ankiety osobowej - z Internetowej Rekrutacji Kandydatów,
- wydruk danych do teczki kandydata (formularz dostępny w zakładce Dokumenty do pobrania),
- kserokopia paszportu (strona ze zdjęciem) – oryginał i kopia,
- oświadczenie o obywatelstwie (formularz dostępny w zakładce Dokumenty do pobrania),
- wizę lub kartę czasowego pobytu lub inny dokument uprawniający do przebywania na terenie RP, obywatele UE – zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej – oryginał i kopia,
- polisę ubezpieczeniową na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce lub Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego – oryginał i kopia.
UWAGA!