Rekrutacja dla cudzoziemców - na studia stacjonarne drugiego stopnia

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Global Human Resource Management - stacjonarne, 2 stopień

Szczegóły
Kod ZZ-GH-S2
Jednostka organizacyjna Instytut Zarządzania
Kierunek studiów Global Human Resource Management
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe angielski
Czas trwania trzy semestry
Adres komisji rekrutacyjnej studiainfo@uek.krakow.pl
Godziny otwarcia sekretariatu 9.00-14.00
Adres WWW https://uek.krakow.pl
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (02.06.2025 09:00 – 13.07.2025 23:59)

Trwające tury w innych rekrutacjach:
  • Rekrutacja na studia stacjonarne drugiego stopnia
    Tura 1 (02.06.2025 09:00 – 13.07.2025 23:59)
 
Kierunek:
Global Human Resource Management - studia płatne

Szczegółowy opis kierunku, jak również profil oraz sylwetka absolwenta zamieszczone są pod adresem: https://studiuj.uek.krakow.pl/forma-studiow/global-human-resource-management-2-stopien/


ZASADY KWALIFIKACJI

 
■ Podstawą przyjęcia na kierunek Global Human Resource Management jest średnia arytmetyczna wszystkich ocen końcowych uzyskanych z zaliczanych przedmiotów w całym okresie studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

UWAGA!

Cudzoziemcy ubiegający się o przyjęcie na studia drugiego stopnia na podstawie dyplomu ukończenia studiów wydanego za granicą, który nie jest dyplomem uprawniającym do kontynuacji kształcenia na studiach drugiego stopnia, o którym mowa w art. 326 ust. 1, a także nie został uznany za dyplom równoważny odpowiedniemu polskiemu dyplomowi na podstawie umowy międzynarodowej, o której mowa w art. 327 ust. 1, albo w drodze postępowania nostryfikacyjnego, zobowiązani będą do przedstawienia w toku rekrutacji dyplomu ukończenia studiów wydanego za granicą przez uczelnię uznawaną przez państwo, na którego terytorium lub w którego systemie szkolnictwa wyższego działa, wraz z pisemną informacją o tym dyplomie wydaną przez dyrektora NAWA potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia.

■ Średnia ocen musi być udokumentowana – jeżeli nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię.
 
■ Dokument potwierdzający średnią ocen należy zamieścić na koncie kandydata w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów.
 
■ Osoby, które ukończyły studia poza granicami Polski mogą ubiegać się o przyjęcie pod warunkiem, że posiadają poddany legalizacji lub opatrzony apostille dyplom uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany. W tym celu należy przed przystąpieniem do rekrutacji przesłać do Działu Nauczania kopię dyplomu i suplementu, czyli transkryptu ocen, który zawiera informacje o zaliczonych przez kandydata przedmiotach oraz uzyskanych ocenach.
 
■ Wymagane jest, aby dyplom wraz z suplementem (dodatkiem do dyplomu) były przetłumaczone na język polski przez uprawnione instytucje lub tłumacza przysięgłego.

■ Kandydaci mogą zgłosić obok wybranego (podstawowego) kierunku, dodatkowo dwa alternatywne kierunki studiów, przy czym zobowiązani są uporządkować te kierunki według indywidualnych priorytetów. Kolejność wskazanych przez kandydata kierunków będzie uwzględniana w postępowaniu kwalifikacyjnym (wypełnianiu limitów przyjęć na poszczególne kierunki studiów).

■ Uruchomienie kierunku uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów. 

■ Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na studia znajdują się na stronie internetowej studiuj.uek.krakow.pl

TERMINARZ REKRUTACJI

  • Rejestracja kandydatów: od 2 czerwca do 13 lipca 2025 r.
  • Egzamin z języka polskiego - 1 lipca 2025 r. (dotyczy wybranych kandydatów, szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej Uczelni)
  • Egzamin z języka angielskiego - 2 lipca 2025 r. (dotyczy wybranych kandydatów, szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej Uczelni)
  • Ogłoszenie wyników rekrutacji: 23 lipca 2025 r.
  • Potwierdzanie podjęcia studiów: 24-25 lipca oraz 22-23 września 2025 r.

OPŁATA REKRUTACYJNA

Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2025/26 opłata wynosi 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji. Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce ,,Płatności'' po zapisaniu się na kierunek.

Istnieje możliwość dokonania opłaty za pośrednictwem systemu Przelewy24. Zapewnia on możliwość potwierdzenia dokonania wpłaty w krótszym terminie niż przelew tradycyjny. Odnośnik do szybkich płatności znajduje się w zakładce Płatności, pod tabelą z naliczonymi opłatami.
W tytule przelewu proszę podać swoje imię i nazwisko.
Szczegółowe informacje dotyczące opłaty rekrutacyjnej znajdują się na stronie internetowej Uczelni studiuj.uek.krakow.pl 
 
Dodatkowe dane do wpłaty:
Nazwa odbiorcy: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Nazwa banku: Alior Bank S.A., ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
Kod SWIFT: ALBPPLPW, IBAN: PL, Waluta: PLN.

OPŁATA ZA STUDIA

 
Osoby przyjęte na studia na zasadach odpłatności zobowiązane są do wniesienia za pośrednictwem banku opłaty za studia.
Opłata za studia stacjonarne drugiego stopnia wynosi 6 200 zł za semestr - zarówno za studia prowadzone w języku polskim jak i za studia prowadzone w języku angielskim.
Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb po przyjęciu na studia.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w IRK w dniu 23 lipca 2025 r. 

POTWIERDZENIE PODJĘCIA STUDIÓW

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane będą do dostarczenia wymaganych dokumentów w terminie 24-25 lipca oraz 22-23 września 2025 r.

  1. dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich wraz z suplementem (dodatkiem do dyplomu) – oryginał i kopia,
  2. potwierdzenie legalności dyplomu, które stanowi legalizacja lub apostille,
  3. tłumaczenie dyplomu i suplementu na język polski – oryginał i kopia,
  4. potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania lub informacja wydana przez dyrektora NAWA - oryginał i kserokopia,
  5. kserokopia zaświadczenia potwierdzającego średnią ocen – oryginał do wglądu – jeżeli średnia nie jest podana w suplemencie do dyplomu, wtedy kandydat musi przedłożyć zaświadczenie potwierdzające średnią ocen z toku studiów (bez obrony pracy), potwierdzone przez swoją uczelnię,
  6. zaświadczenie potwierdzające znajomość języka polskiego lub języka angielskiego w zależności od tego, w jakim języku będą prowadzone  studia (nie dotyczy kandydatów z UE oraz kandydatów zdających egzamin językowy w UEK) – oryginał i kopia,
  7. wydruk ankiety osobowej - z Internetowej Rekrutacji Kandydatów,
  8. wydruk danych do teczki kandydata (formularz dostępny w zakładce Dokumenty do pobrania),
  9. kserokopia paszportu (strona ze zdjęciem) – oryginał i kopia,
  10. oświadczenie o obywatelstwie (formularz dostępny w zakładce Dokumenty do pobrania),
  11. wizę lub kartę czasowego pobytu lub inny dokument uprawniający do przebywania na terenie RP, obywatele UE – zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej – oryginał i kopia,
  12. polisę ubezpieczeniową na wypadek choroby lub następstw nieszczęśliwych wypadków na okres kształcenia w Polsce lub Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego – oryginał i kopia.

UWAGA!

1) W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa
- swój dowód osobisty
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu)
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
 
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych - Dokumenty i dalsze kroki oraz na stronie internetowej uczelni studiuj.uek.krakow.pl w zakładce Dokumenty do pobrania.