Kod | EFR-RB-KR |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Katedra Rachunkowości Finansowej |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument |
- Tura 1 (18.03.2024 13:32 – 31.10.2024 23:59)
Studia podyplomowe „Rachunkowość budżetowa w jednostkach samorządu terytorialnego” są realizowane przy Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Są adresowane głównie do osób pracujących w działach finansowo – księgowych jednostek samorządu terytorialnego, ich jednostek budżetowych i zakładów budżetowych. Studia są dedykowane również osobom, które w przyszłości chcą pracować w takich działach. Mogą być również atrakcyjne dla absolwentów wydziałów ekonomicznych i prawa.
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności i narzędzi finansowo – księgowych niezbędnych do prowadzenia rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządu terytorialnego, ich jednostkach budżetowych i zakładach budżetowych.
Studia realizowane są we współpracy z Firmą Centrum Wspierania Administracji Sp. z o. o. Każdy uczestnik studiów w ramach zajęć prowadzonych przez pracowników Firmy otrzymuje certyfikat. Od momentu powstania Firma przeprowadziła kilkadziesiąt tysięcy osobo szkoleń praktycznie z każdego tematu dotyczącego Administracji Publicznej. Jest Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym największych dostawców systemów IT dla sektora publicznego w Polsce.
Rekrutacja:
Kryteria przyjęć:
- uczestnikami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich,
- o przyjęciu decyduje kolejność składania dokumentów,
- uruchomienie kierunku uzależnione jest od liczby zgłoszeń.
Etapy rekrutacji:
- założenie konta na irk.uek.krakow.pl oraz uzupełnienie formularza osobowego na irk,
- wpłata opłaty rekrutacyjnej w wysokości 100 zł - w tytule przelewu prosimy o wpisanie: „Studia podyplomowe. Rachunkowość budżetowa w jednostkach samorządu terytorialnego”,
- w przypadku delegowania pracownika przez zakład pracy oraz w przypadku prowadzenia własnej działalności gospodarczej należy uzupełnić kartę zgłoszenia (plik do pobrania), (bez karty zgłoszenia Uniwersytet nie będzie wystawiał faktur na firmę). Opłata rekrutacyjna może zostać wpłacona przez firmę wraz z opłatą za I semestr studiów.
Po zamknięciu rekrutacji do wszystkich osób, które zapiszą się na studia wysłana zostanie informacja o uruchomieniu kierunku oraz pozostałe informacje, w tym harmonogramem zajęć.
W przypadku nieuruchomienia danego kierunku studiów z powodu zbyt małej liczby zgłoszeń, opłata rekrutacyjna jest zwracana.
Dni i godziny zajęć:
Zajęcia odbywają się w trybie zaocznym, w Uniwersytecie Ekonomicznym :
- w soboty w godzinach od 8.45 do 18.10.
- w niedziele w godzinach od 8.45 do 15.10.
W uzasadnionych przypadkach, takich jak działanie siły wyższej, zagrożenie epidemiczne lub zmiany obowiązujących aktów prawnych czy wewnętrznych uregulowań Uczelni, kierownik jednostki może podjąć decyzję o zmianie organizacji studiów w trakcie ich trwania, w tym wprowadzenia zmian w planie studiów, harmonogramie zajęć, wydłużeniu okresu studiów lub przeprowadzeniu zajęć w formie zdalnej. Zmiany te mogą być konsultowane ze słuchaczami, przy czym ostateczną decyzję podejmuje kierownik jednostki.
Wysokość czesnego za studia podyplomowe:
Czesne za studia - 4 800 zł (płatne przelewem na konto bankowe UEK)
- istnieje możliwość zapłaty w ratach,
- od powyższych kwot udzielony może zostać rabat na warunkach określonych w "Regulaminie odpłatności związanych z procesem kształcenia na studiach podyplomowych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie",
- istnieje możliwość wystawienia faktur VAT. W przypadku:
- płatności indywidualnych z konta uczestnika studiów podyplomowych – faktura wystawiana jest na żądanie słuchacza studiów podyplomowych w okresie 3 miesięcy od wpływu płatności na konto Uczelni,
- płatności dokonywanych przez pracodawcę – faktura wystawiana jest na dane pracodawcy w okresie do 7 dni roboczych od wpływu płatności na konto Uczelni.
Uprzejmie informujemy, iż nie ma możliwości wystawienia faktury na dane pracodawcy w sytuacji, gdy płatność dokonywana jest przez słuchacza z konta indywidualnego. W kwestiach dotyczących płatności ratalnych, rabatów, harmonogramów płatności oraz faktur prosimy o kontakt z opiekunem ds. organizacyjnych kierunku.
Kontakt:
dr Katarzyna Maj-Serwatka
tel: 608 311 299
e-mail: majk@uek.krakow.pl
Strona internetowa kierunku: https://if.uek.krakow.pl/studia-podyplomowe/rachunkowosc-budzetowa-w-jednostkach-samorzadu-terytorialnego/