Aktualności
| Edyta Janicka
Zasady kwalifikacji
Osoby, które ukończyły studia poza granicami Polski mogą ubiegać się o przyjęcie pod warunkiem, że posiadają poddany legalizacji lub opatrzony apostille dyplom uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia w państwie, w którym został wydany. W tym celu należy przed przystąpieniem do rekrutacji przesłać do Działu Nauczania: kopię dyplomu i suplementu, czyli transkryptu ocen, który zawiera informacje o zaliczonych przez kandydata przedmiotach oraz uzyskanych ocenach. Dokumenty te powinny być przetłumaczone na język polski.
Rejestracja w Internetowej Rekrutacji Kandydatów
Rejestracja kandydatów trwa od 1 stycznia do 25 lutego 2024 r.
Opłata rekrutacyjna
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2023/24 opłata wynosi 85 zł. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji.
Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce Płatności po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać: Imię i nazwisko.
Termin i miejsce ogłoszenia wyników
Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone w dniu 28 lutego 2024 r. na kontach kandydatów w Internetowej Rekrutacji Kandydatów.
Potwierdzanie podjęcia studiów
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane będą do dostarczenia wymaganych dokumentów: 29 lutego, 1, 4, 5 marca 2024 r.
1.wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy wprowadzić poprawny numer dyplomu oraz datę wydania dokumentu)
2.kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu. Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. Wciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu wraz z suplementem do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.
4. kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość (paszportu) – oryginał do wglądu,
5. oświadczenie o obywatelstwie (formularz jest do pobrania na stronie internetowej uczelni),