• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia stacjonarne drugiego stopnia dla absolwentów innych Uczelni na podstawie średniej ocen

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Aktualności

Rekrutacja

Aktualności

| Edyta Janicka

Średnie ocen od których realizowane były przyjęcia na studia stacjonarne drugiego stopnia – dla absolwentów innych uczelni - na rok akademicki 2023/24 – semestr letni

Gospodarka przestrzenna – 4,31
Inżynieria jakości produktu – 3,56
Logistyka – 4,23
Transport i spedycja – 3,47
Zarządzanie i inżynieria produkcji – 4,11

INFORMACJE DLA OSÓB NIEZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA

Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji przy danym kierunku będzie brzmiał: niezakwalifikowany, tzn. że nie zostałeś/aś zakwalifikowany do przyjęcia. Decyzje dotyczące odmowy przyjęcia zostaną zamieszczone na kontach kandydatów w Internetowej Rekrutacji Kandydatów.

Uczelniana Komisja Rekrutacyjna informuje, iż na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie nie będzie prowadzona dodatkowa rekrutacja na studia stacjonarne drugiego stopnia, na żaden kierunek studiów.

Istnieje możliwość podjęcia studiów niestacjonarnych drugiego stopnia. Rejestracja internetowa trwa do 29 lutego 2024 r. Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji oraz oferta dydaktyczna zamieszczone są na stronie internetowej Uczelni: www.studiuj.uek.krakow.pl. 

Od decyzji odmowy przyjęcia na studia wydanej przez Uczelnianą Komisję Rekrutacyjną przysługuje odwołanie do Rektora. Odwołanie należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, pok. 108, w terminie 14 dni od otrzymania decyzji w formie elektronicznej.

 

INFORMACJE DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO PRZYJĘCIA
NA STUDIA STACJONARNE DRUGIEGO STOPNIA 
w roku ak. 2023/24 – sem. letni

1. POTWIERDZANIE PODJĘCIA STUDIÓW
Jeżeli w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (zakładka - Zgłoszenia rekrutacyjne) status kwalifikacji będzie brzmiał: zakwalifikowany, tzn. że zostałeś/aś zakwalifikowany/a do przyjęcia na dany kierunek studiów. Po złożeniu dokumentów na studia, w polu decyzja pojawi się określenie: przyjęty.
 
Składanie dokumentów:
29 lutego, 1, 4, 5 marca 2024 r. (czwartek, piątek, poniedziałek, wtorek)
 w godzinach 9.00-14.00
 
Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków
Dział Nauczania, Budynek Główny, I piętro, pokój 107 i 108

Dokumenty będą przyjmowane tylko od osób, które w podanym wyżej terminie będą po obronie pracy dyplomowej.

UWAGA! W imieniu kandydata dokumenty może złożyć inna osoba. W takim przypadku wymagane jest pełnomocnictwo (nie musi być potwierdzone notarialnie).
Pełnomocnik musi posiadać:
- wypełniony druk pełnomocnictwa,
- swój dowód osobisty,
- kserokopię dowodu osobistego kandydata (do wglądu),
- dokumenty wymagane w II etapie rekrutacji.
Druk pełnomocnictwa zamieszczony jest  na stronie studiuj.uek.krakow.pl w zakładce Dokumenty do pobrania oraz w IRK w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki.
 
Wymagane dokumenty:
1) wydruk ankiety osobowej – z Internetowej Rekrutacji Kandydatów (ankieta zamieszczona jest w Zgłoszeniach rekrutacyjnych – Dokumenty i dalsze kroki. Przed wydrukowaniem ankiety należy sprawdzić poprawność wprowadzonych danych - imię/imiona, nazwisko, miejsce urodzenia, ukończona uczelnia, numer dyplomu oraz datę jego wydania). Na ankiecie musi być nadrukowane zdjęcie kandydata (zdjęcie należy wcześniej wgrać do IRK).
2) kserokopia dyplomu ukończenia studiów oraz kserokopia suplementu – oryginały do wglądu. W przypadku braku dyplomu, zaświadczenie o obronie pracy i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra.
3) zaświadczenie potwierdzające średnią ocen - w przypadku braku średniej na suplemencie do dyplomu.
 
WAŻNE!
Osoby, które w dniu składania dokumentów nie będą jeszcze posiadały dyplomu, składają zaświadczenie o obronie pracy dyplomowej i uzyskaniu tytułu licencjata, inżyniera lub magistra. W ciągu miesiąca zobowiązane są do dostarczenia dyplomu i suplementu do Biura Studiów II stopnia oraz Jednolitych Studiów Magisterskich, pod rygorem skreślenia z listy studentów.

 W przypadku zagranicznego dyplomu, również legalizacja, tłumaczenie na język polski oraz potwierdzenie, że uzyskany dyplom uprawnia do podjęcia studiów w kraju jego wydania.

Podczas wpisu na studia kandydat musi potwierdzić swoją tożsamość i okazać dowód osobisty.

Niedopełnienie obowiązku i niezłożenie wymaganych w II etapie dokumentów jest równoznaczne z rezygnacją z ubiegania się o przyjęcie na studia.

2. DOSTĘP DO SYSTEMU  USOSweb
Każda osoba przyjęta na I rok studiów będzie miała założone w systemie  USOSweb konto, z którego będzie korzystała przez cały okres studiów (http://usosweb.uek.krakow.pl). Informacje o sposobie logowania do systemu  USOSweb kandydat otrzyma w momencie składania wymaganych dokumentów.
 
3. OPŁATA ZA ELEKTRONICZNĄ LEGITYMACJĘ STUDENCKĄ
Opłatę za wydanie legitymacji studenckiej (22 zł) należy wnieść w terminie do 5 marca 2024 r.
Informacje o należnościach oraz numer rachunku bankowego dostępny będzie w systemie USOSweb w menu „płatności FK” w sekcji „DLA STUDENTÓW”.
WAŻNE!  Numer konta do wpłaty za legitymację studencką jest inny niż do wpłaty opłaty rekrutacyjnej.
  
4. JĘZYK OBCY
Studenci I roku mają obowiązek zapisać się na zajęcia z języka obcego w systemie USOS. Przed rozpoczęciem zapisów na lektoraty należy obowiązkowo zapoznać się z informacjami zamieszczonymi na stronie Centrum Językowego UEK:
 
Termin rejestracji na lektoraty w systemie USOSweb 
od 07 marca 2024 r. godz. 12:00 do 10 marca 2024 r. godz. 23:59 
 
Na studiach stacjonarnych II stopnia obowiązuje nauka jednego języka obcego przez dwa semestry w wymiarze 30 godz./semestr. Lektoraty dostępne są od poziomu B1+.
Zapisy na zajęcia lektoratowe prowadzone będą w systemie USOS, informacje o rejestracji żetonowej do grup są dostępne na stronie USOS w zakładce aktualności: https://drusi.uek.krakow.pl/dokumentacja/usosweb/rejestracje/pdf/instrukcja-rejestracji-zetonowej-v1_1.pdf
Po zarejestrowaniu się na lektorat należy obowiązkowo podpiąć ten przedmiot w systemie USOSweb pod odpowiedni etap studiów. Lektorat należy podpinać pod odpowiedni etap studiów po każdym rozpoczęciu kolejnego semestru. 
 
Uwaga: zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr R-0201-63/2020, we wszystkich wiadomościach wysyłanych drogą mailową do pracowników UEK student ma obowiązek zamieszczać następujące dane: imię,  nazwisko, numer indeksu, rok, kierunek oraz tryb studiów.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych oraz weryfikacji tożsamości, komunikacja z wykorzystaniem poczty elektronicznej pomiędzy studentami, pracownikami oraz innymi osobami prowadzącymi zajęcia odbywa się wyłącznie przy użyciu indywidualnie przypisanych adresów e-mail w domenie uek.krakow.pl lub student.uek.krakow.pl.
 
5. WNIOSKI O STYPENDIA
Informacje dotyczące terminu i sposobu wnioskowania o stypendia na rok akademicki 2023/24 – semestr letni, dostępne są na stronie Centrum Obsługi Studentów COS, Biuro Stypendiów i Ubezpieczeń Społecznych  Biuro Stypendiów i Ubezpieczeń Zdrowotnych – Centrum Obsługi Studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
 
6. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ
Na Uczelni działa Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnościami, które udziela wsparcia studentom z niepełnosprawnościami. Jeśli posiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności możesz  skontaktować się z biurem: bon@uek.krakow.pl, telefony:122935120, 695608630, 881921211 (tylko SMS).
 
7. ROZPOCZĘCIE ZAJĘĆ
Zajęcia na studiach stacjonarnych drugiego stopnia rozpoczną się 11 marca 2024 r.
Numer grupy studenckiej należy sprawdzić w programie  USOSweb, natomiast harmonogram zajęć dostępny będzie na stronie internetowej Uczelni, w zakładce Studenci – Plan zajęć.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zasady kwalifikacji

Podstawą przyjęcia na studia jest średnia arytmetyczna ocen uzyskana przez kandydata w trakcie studiów:
a) w przypadku kandydatów, którzy są na ostatnim semestrze studiów (przed obroną pracy dyplomowej), brana jest średnia z toku studiów z wyłączeniem ocen uzyskanych w ostatnim semestrze. Podczas rejestracji należy podać średnią obliczoną przez dziekanat swojej uczelni.
W tym celu należy uzyskać ze swojego dziekanatu zaświadczenie dokumentujące średnią ocen a następnie wczytać zaświadczenie do systemu IRK, zakładka Wykształcenie - zapisz i dodaj dokument.
b) w przypadku kandydatów, którzy są po obronie pracy dyplomowej, brana jest pod uwagę średnia z całego toku studiów. Podczas rejestracji należy wpisać średnią ocen widoczną w suplemencie do dyplomu lub na zaświadczeniu potwierdzającym ukończenie studiów. Skan suplementu lub zaświadczenia o średniej ocen proszę wgrać do systemu IRK, zakładka Wykształcenie - zapisz i dodaj dokument.
Uwaga!
Tylko kandydaci, którzy zamieszczą zaświadczenie dokumentujące średnią ocen w IRK będą brani pod uwagę podczas rekrutacji na studia.
  
Uruchomienie kierunku, a w dalszej kolejności specjalności uzależnione jest od zgłoszenia się odpowiedniej liczby kandydatów.

Rejestracja w Internetowej Rekrutacji Kandydatów
Rejestracja kandydatów trwa od 1 stycznia do 25 lutego 2024 r.

Opłata rekrutacyjna
Kandydat zobowiązany jest do dokonania opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia. W roku akademickim 2023/24 opłata wynosi 85 zł. Wpłaty należy dokonać na indywidualny numer rachunku, wygenerowany w Internetowej Rekrutacji Kandydatów, najpóźniej w ostatnim dniu rejestracji.
Numer konta oraz kwota do wpłaty pojawią się w zakładce Płatności po zapisaniu się na kierunek!
W tytule przelewu proszę wpisać: Imię i nazwisko.

Termin i miejsce ogłoszenia wyników
Wyniki rekrutacji zostaną zamieszczone w dniu 28 lutego 2024 r. na kontach kandydatów w Internetowej Rekrutacji Kandydatów.

Potwierdzanie podjęcia studiów
Osoby zakwalifikowane do przyjęcia na studia zobowiązane będą do dostarczenia wymaganych dokumentów: 29 lutego, 1, 4, 5 marca 2024 r.